بیگانگان و خود فروختگان به بیگانه بدانند خوابشان تعبیر نخواهد شد

حجت الاسلام شاهرخی، به حضور داوطلبانه و به موقع جوانان انقلابی و بسیجی استان و خاموش کردن شعله فتنه در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: بیگانگان و خود فروختگان به بیگانه بدانند خوابشان تعبیر نخواهد شد، ملت بیدار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(8مهر) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و اظهارداشت: حضور داوطلبانه و به موقع جوانان انقلابی و بسیجی استان در برنامه‌های چهارشنبه و پنج شنبه و راهپیمایی نمازگزاران نشان داد که ملت ما هوشیار و بیدار است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: بر بازوی جوانان انقلابی، حزب الهی و بسیجی این استان باید بوسه زد که داوطلبانه به میدان آمدند و راه آشوب گری، اغتشاش و خسارت را بر آشوب گران و اغتشاشگران بستند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان خارجی، احزاب منحله و تجزیه طلب، گروهک منافقین بدانند که ملت ایران در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده و کِشتی آنها را در منطقه به گِل نشانده است، عنوان کرد: بیگانگان و خود فروختگان به بیگانه بدانند ایران امروز با ۲۸ مرداد ۳۲ از زمین تا آسمان متفاوت است، تصور نکنند با نصف روزی طاغوت فراری را به ایران برگردانند، این خوابی است که به بی تعبیر است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: امروز گروهک‌های منحله تجزیه طلب و منافقین جز تبهکارترین و منفورترین انسان‌های روی زمین در نزد ملت ما هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به روز سالمندان و تبریک آن به سالمندان، اظهارکرد: باید سالمندان را تکریم کرد، از نیکوکارانی که سرای سالمندان را پشتیبانی می‌کنند تشکر می‌کنم.

 

ضرورت توجه به تولید دانش بنیان و رونق اشتغال در استان لرستان

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت توجه به تولید دانش بنیان و رونق اشتغال در استان تأکید کرد و گفت: تولید دانش بنیان و اشتغال را فراموش نکنیم، باید هر چه سریع‌تر وضعیت پارسیلون، کارخانه صدر فولاد، فولاد ازنا، ماشین سازی و سیمان خرم آباد روشن شود.

 

وی ادامه داد: راه اندازی و رفع مشکلات این کارخانه ها سبب می شود هزاران نفر از جوانان ما را  به کار مشغول شوند، باید وضعیت این کارخانه‌ها به با سرعت بیشتری به سرانجام برسد، البته برخی از اینها در مرکز باید برایشان تصمیم گیری شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: رونق اشتغال پایدار در استان لرستان سبب می شود زمینه ازدواج جوانان فراهم شود، فرزند آوری به درصد و رقمی که لازم است برسد.

 

کد خبر 1219756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha