کرسی های آزاداندیشی در مساجد و دانشگاه ها برگزار شود

حجت الاسلام میردامادی گفت: کرسی های آزاداندیشی در مساجد و دانشگاه ها برای پاسخگویی به سوالات و دغدغه های مردم برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی ظهر امروز (۸ مهر) در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور و تاکید بر برپایی کرسی های آزاد اندیشی اظهارداشت: چنین برنامه هایی علاوه بر اینکه مردم به دغدغه های خود می پردازند در شناخت نیازها و مشکلات برای مسئولان محلی و ملی کارساز خواهد بود.

 

امام جمعه موقت اصفهان افزود: کرسی های آزاداندیشی در مساجد و دانشگاه ها برای پاسخگویی به سوالات و دغدغه های مردم برگزار شود و نباید مقام و مسئولی نسبت به این موضوع نگرانی و ترسی داشته باشد.

 

وی اضافه کرد: کرسی های آزاد اندیشی محل مناسبی برای بیان مشکلات مردم خواهد بود و ضرری هم برای مملکت نداشته بلکه برای نظام در شناخت نیازها و بیان صلح آمیز دغدغه ها نفع هم دارد.

 

ایجاد آرامش در کشور با همکاری مردم و نهادهای امنیتی

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به اینکه در دو هفته گذشته ناآرامی در کشور ایجاد شده بود، تصریح کرد: پلیس و بسیج همکاری خوبی در ایجاد آرامش داشتند و مردم هم در این خصوص همکاری کردند.

 

وی ادامه داد: دشمن با برنامه ریزی مشخص و حمایت برخی از منافقان داخلی جریان سازی علیه نظام انجام داد و از برخی از دغدغه های مردم نسبت به معیشت و اقتصاد سو استفاده کرد.

 

خطیب جمعه اصفهان افزود: وضعیت درآمدی و اقتصادی بسیاری از خانواده ها خوب نیست و باید دولت برای آن تصمیم گیری و چاره اندیشی کند که افزایش بی رویه اجاره بها مسکن نمونه ای از مشکلات زندگی است.

 

هراس دشمن از گسترش اسلام در دنیا

وی با اشاره به اینکه دشمن گاهی جنگ سخت، نظامی، اقتصادی و توطئه به راه می اندازد، گفت: آنان از پیشرفت اسلام در دنیا و اقتدار جمهوری اسلامی ایران می ترسند و در هر مقطعی یک ابزار را برای ضربه به انقلاب و توقف این جریان بکار می گیرند.

 

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به شکست در جنگ هشت ساله، اذعان داشت: دشمن در آن مقطع شکست خورد و پس از آن دست به تحریم اقتصادی و مشکل تراشی بر مبنای پیشرفت هسته ای کرد اما با مقاومت مردم دچار تزلزل در هدف خود شد.

 

وی یادآورشد: پیشرفت هسته ای ایران یک بهانه برای دشمنان نظام و استکبار جهانی بوده و هدف آنان تنها توقف جریان انقلاب و بیداری اسلامی است.

کد خبر 1219757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha