فتنه برانگیزان اغتشاشات اخیر محاکمه و مجازات شوند

حجت الاسلام غبیشاوی خواستار محاکمه و مجازات فتنه برانگیزان در اغتشاشات اخیر شد و گفت: مدیریت فضای مجازی برای جلوگیری از سوء استفاده دشمنان داخلی و خارجی امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام «عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز جمعه (۸ مهر) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که مصلای ثامن الائمه آبادان برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی برخاسته از آرمان های والای شهداست و مردم برای استقلال و پیروی نکردن از استکبار جهانی خون‌های بسیاری را نثار انقلاب کردند.

 

خطیب نماز جمعه آبادان به اتفاقات اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: ملت شریف ایران اسلامی با وجود همه مشکلات، به انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا و امام راحل (ره) عشق می‌ورزند و همواره پیرو ولایت و ولی فقیه هستند.

 

وی تصریح کرد: فتنه اخیر توسط ایادی استکبار جهانی و حمایت آنان روسیاهی را برای فتنه‌گران در پی‌داشت و آزمایشی بود که مردم از آن روسفید بیرون آمدند.

 

حجت الاسلام غبیشاوی همچنین در بخشی از سخنان خود خواستار محاکمه و مجازات فتنه برانگیزان در اغتشاشات اخیر شد و اضافه کرد: افرادی که مشروعیت خود را از مردم به دست آوردند نباید امنیت جامعه را به خطر اندازند، ضمن آنکه دشمنان می‌پندارند با این فتنه‌ها و تلنگر‌ها می‌توانند نظام پر اقتدار جمهوری اسلامی ایران را براندازند، آن هم نظامی که خون هزاران شهید پای آن ریخته شده است.

 

وی همچنین ضمن گرامیداشت ۵ مهر سالروز شکست حصر آبادان به شهادت فرماندهان و سرداران سپاه در حادثه سال ۶۰ نیز اشاره کرد و ادامه داد: این افراد عازم دیدار امام راحل بودند تا خبر شکست حصر آبادان را اعلام کنند که شهید شدند.

 

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز جهانی ناشنوایان بیان کرد: این افراد جزئی از جامعه معلولان هستند که حق زندگی دارند و نیاز‌های آنها در زمینه‌های درمانی، تحصیلی، مسکن، اشتغال و حتی ازدواج باید تامین شود.

 

وی تاکید کرد: بعضی از این افراد هوش سرشاری دارند، اما چون از نعمت شنوایی محروم هستند باید بیش از پیش حمایت بشوند تا استعداد و هوش آنها شکوفا شود.

 

حجت الاسلام غبیشاوی بر ضرورت مدیریت فضای مجازی برای جلوگیری از سوء استفاده دشمنان داخلی و خارجی تاکید کرد و یاد آور شد: برخی افراد به دلیل نداشتن علم کافی از فضای مجازی ناخواسته با جریانات دشمنان همسو می‌شوند و فکر و ذهن آنها به خاطر نقشه‌های دشمنان مسموم می‌شود.

 

کد خبر 1219780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha