مهلت ارسال آثار به نخستین سوگواره کودکان و نوجوانان حسینی درزنجان تا ۱۶مهرماه تمدید شد

مهلت ارسال آثار به نخستین سوگواره کودکان و نوجوانان حسینی در زنجان که قرار است در بخش های شعرسرایی، دکلمه سرایی، نقاشی، قصه گویی، مداحی و عکاسی برگزار شود، تا ۱۶مهرماه امسال تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج صالحین نور، نخستین سوگواره کودکان و نوجوانان حسینی در بخش های شعر سرایی، دکلمه سرایی، نقاشی، قصه گویی، مداحی و عکاسی برگزار می شود.

 

این سوگواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور حسینی با تاکید بر ارزش های خاندان عصمت و طهارت(ع)، گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با پیام عاشورا، ایجاد فضای رقابتی سالم به منظور کشف و شناسایی استعدادهای برتر در بین کودکان و نوجوانان عاشورایی و تشویق کودکان و نوجوانان برای شناخت فرهنگ عاشورایی اجرا می شود.

 

برای این سوگواره موضوعات ماه محرم، عزاداری، دسته های حسینی، پخش احسان و شیرخوارگان، تاسوعا و عاشورای حسینی، تعزیه خوانی، روضه های خانگی و موضوعات مرتبط با فراخوان پیش بینی شده است.

 

بخش های دکلمه سرایی، شعر سرایی و نقاشی، مداحی ترکی یا فارسی و عکاسی برای گروه سنی 12 تا 18 سال و برای بخش های دکلمه خوانی، نقاشی کودک،مداحی ترکی و قصه گویی برای گروه سنی 6 تا 12 سال پیش بینی شده است.

 

مهلت ارسال آثار به جشنواره تا پایان شهریور امسال اعلام شده بود که به دلیل استقبال شرکت کنندگان تا 16مهرماه امسال تمدید شد و علاقمندان می توانند آثار خود را به شماره 09354969517 ارسال کنند. به پنج برگزیده نخست هر بخش در روز اختتامیه جوایز نقدی اهداء خواهد شد.

 

کد خبر 1219805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha