ادای احترام رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور به  مقام والای شهدا

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و اعضای ستاد برگزاری جشنواره قرآنی مدهامّتان لحظاتی قبل با حضور در گلزار شهدای شهر مقدس قم به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان قم، مسئولان و اعضای ستاد برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان، امروز(شنبه ۹ مهرماه) که به منظور دیدار با علما و بزرگان حوزه به قم سفر کرده اند در ابتدای برنامه های خود با حضور در گلزار شهدای شهر مقدس قم به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

 

اهدای شاخه های گل و اجرای گروه سرود شمیم رضوان از کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم از برنامه های این آیین بود.

 

لازم به ذکر است مسئولان و اعضای ستاد برگزاری جشنواره قرآنی مدهامّتان به منظور بهره‌مندی از رهنمودها و ارائه گزارش با علما در قم دیدار و گفت و گو می‌ کنند.

 

                                              

 

بنابر این گزارش،‌ حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و اعضای ستاد برگزاری جشنواره قرآنی مدهامّتان به همراه مسئولان ستاد کانون های مساجد قم بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزارشهدای قم با آیت الله حسینی بوشهری، آیت الله سعیدی، آیت الله اعرافی، آیت الله حاج بوالقاسم و آیت الله مقتدایی دیدار و گفت و گو می کنند.

 

لازم به ذکر است ستاد هماهنگي كانون هاي فرهنگي هنري مساجد كشور، متولي برگزاري يكي از چهار رويداد بزرگ قرآني كشور با عنوان مدهامتان است.

 

ستاد هماهنگي كانون هاي فرهنگي هنري مساجد كشور، مرحله كشوري پانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامّتان را از 12 لغايت 14 مهرماه در جوار مضجع نوراني حضرت احمد بن موسي شاهچراغ (عليه السلام) در شیراز برگزار می کند.

 

گفتنی است مرحله استاني اين مسابقات در 9 رشته و با حضور بيش از پانزده هزار فعال قرآني برگزار شد و مرحله كشوري با حضور صدو پنجاه نفر از منتخبين مرحله استاني در چهار رشته قرائت، حفظ كل، ترتيل و اذان ويژه براران و قرائت تحقيق و حفظ كل ويژه خواهران برگزار مي شود.

 

کد خبر 1219844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha