باید صف منتقدان و معترضان را از ضدانقلاب و معاندان جدا کنیم

ترقی گفت:صف منتقدان و معترضان مسالمت‌آمیز را با ضدانقلاب و معاندان را باید جدا کنیم و فضاهایی برای گفتگوی جریان‌های سیاسی و احزاب فراهم آوریم تا در آن نسبت به بحث پیرامون مسائل جامعه که ابهام و یا تردیدهایی نسبت به آنها وجود دارد، اقدام نیند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، «حمیدرضا ترقی» در مراسم اختتامیه هفته دفاع مقدس و تجلیل از حافظان امنیت با بیان اینکه «سلامتی» و «امنیت» دو نعمت حائز اهمیت برای ملت‌ها است، اظهارکرد: این دو نعمت برای انقلاب و کشور ما مجهول نیستند؛ طی ۲ سال اخیر با شیوع ویروس کرونا که سلامتی عموم مردم مورد تهدید قرار گرفت، فهمیدیم اگر سلامتی نباشد، کسب و کار، امید و زندگی و بسیاری از ارزش‌‎های جامعه نیز از بین می‌رود و غم و اندوه فقدان عزیزان بسیاری از خانواده‌ها را فرا می‌گیرد.

 

دبیر شورای ائتلاف خراسان رضوی با بیان اینکه دنیا و قدرت‌های استکباری جهان برای گرفتن این سلامت از ملت‌ها نقشه های فراوانی دارند چراکه منافع آن‌ها در از بین بردن سلامت ملت هاست، گفت: با شناسایی شدن آزمایشگاه‌های متعدد آمریکا در کشور اوکراین، مشخص شد که آنها برای تولید این ویروس طراحی‌ها و نقشه‌های متعددی داشتند.

 

ترقی افزود: استکبار نه تنها از طریق جنگ. بلکه با ضربه زدن به سلامت ملت‌ها نیز به دنبال منافع و کسب امکانات است.

 

وی با بیان اینکه اینکه سلامت ملت‌ها امروز هم در معرض تهدید است و در چندروز اخیر نمونه‌هایش را مشاهده کردیم، تصریح کرد: افراد دستگیر شده آمپول‌هایی را با خود حمل می‌کردند که با تزریق آنها به دنبال آسیب زدن به سلامت جامعه بودند.

 

دبیر شورای ائتلاف خراسان رضوی گفت: در حوزه امنیت هم شرایط مشابهی داریم؛ ملت ما که امروز در بین کشورهای منطقه، امن‌ترین کشورها شناخته می‌شود، در برهه‌ های زمانی مختلف در معرض تهدید از سوی قدرت‌های استکباری جهان بوده است؛ امروز که توان نظامی ایران بازدارنده ‌است، دشمن با نفوذ از طریق فضای مجازی و عوامل نفوذی خود در داخل کشور به دنبال برهم زدن امنیت است.

 

ترقی افزود: برخی تصور می‌کنند که با از بین بردن امنیت می‌توانند بی‌ثباتی و تزلزل سیاسی ایجاد کرده و دگرگونی و جنبش دیگری را به نفع استکبار فراهم کنند.

 

وی با بیان اینکه انفلاب اسلامی ما، انقلاب الهی است که وعده‌ آن را اولیاء و ائمه معصومین داده‌اند، اساسش را امام راحل(ره) بر‌مبنای تقوا گذاشته و زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) خواهد بود، گفت: این نظام مقدس با تدابیر مادی که نشات گرفته از ضدیت با دین و خداست، تکان نخواهد خورد و مسیرش را در جهت شکل‌دهی به جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی طی می‌کند.

 

دبیر شورای ائتلاف خراسان رضوی تصریح کرد: صف منتقدان و معترضان مسالمت‌آمیز را با ضدانقلاب و معاندان را باید جدا کنیم و فضاهایی برای گفتگوی جریان‌های سیاسی و احزاب فراهم آوریم تا در آن نسبت به بحث و تبادل‌نظر پیرامون مسائل جامعه که ابهام و یا تردیدهایی نسبت به آنها وجود دارد، اقدام نمایند.

 

وی با بیان اینکه رئیس جمهور نیز به این مهم در سخنرانی اخیر خود اشاره داشته، گفت: بوستان‌ گفتگو، فرصت خوبی برای تحقق این نگاه و رویکرد است؛ مکانی برای جهاد تبیین و رفع شبهات تا اجازه ندهیم دشمن مسیر نقد و بررسی مسائل کشور را به خشونت سوق دهد.

کد خبر 1219868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha