ضرورت بازنگری در تامین تجهیزات و امکانات نیروی انتظامی

حجت الاسلام مدبر گفت: مسئولين كشور نسبت به تجهیزات و تامین نیروی انسانی پليس بازنگری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر امروز شنبه (۹ مهر) با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم ضمن اهدا گل و تشكر از تلاش‌های شبانه روزی پليس بويژه در اغتشاشات اخير، گفت: هيچ كس جز خدا نمی تواند از خدمات پليس قدردانی کند.

امام جمعه جهرم با بيان اينكه فراجا جزء لشكريان اسلام است، افزود: اگر دين را ما به عنوان قلعه ای در نظر بگيريم حصار دور مدينه دين همان پليس و نيروهای مسلح ماست و اگر دشمن بتواند اين دژ را تسخير كند  ادامه راه برايش ساده است و به همين خاطر است كه دشمن اين نيروی خدوم و زحمتكش را مورد هدف قرار داده است.

امام جمعه شهرستان جهرم با اشاره به اينكه هيچ كس از زحمات پليس نمي‌تواند تشكر كند جز خدا، تصريح كرد: اميدوارم خدای متعال به عوامل نیروی انتظامی در انجام ماموريت‌ها توفيق دهد و همه مسئولين كشور بازنگری داشته باشند و پليس را از لحاظ تجهيزات و نيرو بيشتر مجهز كنند و به مشكلات آنان رسيدگی بيشتر شود.

محمدحسن شعبانی فرماندار ویژه جهرم نیز در این مراسم ضمن تقدير و تشكر از زحمات پليس، گفت: قطعا اگر حضور پر رنگ نیروی انتظامی در سطح شهر نبود در جهرم نيز بی شک شاهد تجمعات غير قانونی بوديم و با مديريت دقيق فرمانده شهرستان و زحمات شبانه روزی و هوشياری عوامل پلیس خيلی از مشكلات را بدون هيچ گونه حادثه پشت سر گذاشتيم.

خسرو رزمجویی، فرمانده انتظامی جهرم هم در سخنانی ضمن تبريک ماه ربيع الاول گفت: هرجا كه كاركنان فراجا حمايت مردم و مسئولين را در كنار خود احساس مي‌كنند هم نيروي مضاعف به آنها تزريق مي‌شود و هم موجب ايجاد شوق و اشتياق و هم افزايي بيشتر می شود و كارها بيشتر و بهتر پيش می رود.

کد خبر 1219878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha