ضرورت مدیریت توزیع فرآورده‌های نفتی برای جلوگیری از قاچاق

طالبی بر ضرورت مدیریت توزیع فرآورده‌های نفتی در شهرستان های استان خراسان جنوبی برای جلوگیری از قاچاق تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی ظهر امروز (۹ مهر) در قرارگاه استانی مقابله با قاچاق كالا و ارز استان اظهار کرد: برای پیشگیری از قاچاق سوخت، مصوبات جلسه مرداد ماه هیات دولت به دستگاه‌های عضو ابلاغ خواهد شد و باید این مصوبات در استان هم اجرایی شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در ادامه افزود: جلسه مشترکی بین استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی به میزبانی استان برای تعاملات بین استانی به منظور مبارزه موثر با قاچاق کالا و ارز برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره اینکه موضوع جدول مدیریت طرح برداشت بنزین در کمیسیون تخصصی بررسی خواهد شد، گفت: در ادامه کار اگر نیاز به اعمال تغییراتی باشد، تصمیم‌گیری نهایی برای تصویب در قرارگاه استانی انجام می شود.

 

طالبی به مصرف بالای نفت سفید در شهرستان نهبندان اشاره و تصریح کرد: در همین راستا شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهد و به نحوی مدیریت کند که در حد ضرورت نفت سفید توزیع شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: مدیریت نحوه توزیع فرآورده‌های نفتی از جمله بنزین و نفت سفید در شهرستان‌های استان عامل موثری در جلوگیری از قاچاق سوخت است.

 

وی در پایان خواستار تشدید گشت های نظارتی برای مقابله با قاچاق کالا در واحدهای صنفی شد.

 

 

کد خبر 1219963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha