بصیرت و موقعیت شناسی دو عامل مهم در معرفی بهتر دفاع مقدس

فرهمندپور با اشاره به رشادت و فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: بصیرت و موقعیت شناسی باید در معرفی بهتر دفاع مقدس لحاظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «علی فرهمندپور» در آیین افتتاح دفتر دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای میهن اسلامی اظهار کرد: مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس با دستان خالی از میهن اسلامی دفاع کردند و‌ اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران از دست برود.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول با بیان اینکه جوانان با پیروی از ولی‌فقیه در دوران دفاع مقدس مقابل دشمنی که مورد حمایت تمام جهان بود ایستادند افزود: امروز مهمترین حلقه مفقوده این دوره بصیرت و موقعیت شناسی است که باید این موضوع با جدیت بررسی شود.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلابی نوپا بود ولی رزمندگانی بزرگ پرورش داد و هشت سال دفاع مقدس داشتند اضافه کرد: فداکاری‌ها و رشادت‌های بزرگی در دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان انجام گرفت که این ارزش‌ها باید ثبت و به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

 

فرهمندپور تصریح کرد: احداث دفتر دفاع مقدس در دانشگاه آزاد در راستای از ظرفیت پیشکسوتان دفاع مقدس اقدام ارزنده‌ای است و به عنوان نماینده دولت در شهرستان از این موضوع حمایت می‌کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: تشکیل دفتر گروه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد یکی از اقداماتی است که در راستای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های جدید تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 

کد خبر 1220020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha