اتحاد مذاهب اسلامی در کشور خار چشم دشمنان است

ملا ثنایی گفت: اتحاد مذاهب اسلامی در کشور خار چشم دشمنان است و همواره برای ایجاد تفرقه و از بین بردن وحدت اسلامی تلاش می کنند اما مردم بصیر و هوشیار بوده و فریب این فتنه ها را نخواهند خورد.

ملا رشید ثنایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به برخورد با عوامل فتنه در زاهدان،گفت: شیعه و سنی در کنار هم سالهاست که در استان زندگی می‌کنند و وقایع رخداده امروز دست عوامل نفوذی دشمن بوده است و در این رابطه مردم استان باید هوشیار و آگاه باشند تا به حوادث پیش آمده بیشتر دامن زده نشود.

 

امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب افزود: دشمنان نظام و انقلاب امروز از امنیت و اقتدار ایران اسلامی عصبانی هستند و با اجیر کردن گروه های تجزیه طلب سعی در برهم زدن امنیت کشور دارند ولی نیروهای نظامی و انتظامی کشور در کنار نیروهای امنیتی این اجازه را به دشمنان نخواهند داد.

 

وی ضمن محکوم کردن اتفاقات زاهدان خاطر نشان کرد: مردم زاهدان همواره پای نظام و انقلاب خود ایستاده و این حرکات را که توطئه دشمنان انقلاب هست نمی‌پذیرند.

 

ملا ثنایی تصریح کرد: کسانی که به هر طریقی در کنار دشمنان نظام و انقلاب اقدامات تفرقه افکنانه انجام می دهند مورد عذاب الهی قرار می گیرند.

 

امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب اظهار کرد: امنیت و اقتدار و وحدت اسلامی کشور خط قرمز مردم و نیروهای مسلح است و هر اقدامی که بخواهد این امنیت و اتحاد را خدشه دار کند محکوم بوده و مردم و نیروهای مسلح قاطعانه با آن برخورد خواهند کرد مردم از نیروهای انتظامی و امنیتی و دستگاه قضایی انتظار دارند عوامل فتنه در زاهدان را شناسایی کرده و آنها را به سزای اعمالشان برسانند.

 

وی در پایان گفت: به بركت خون شهدای حادثه تروریستی زاهدان اتحاد شیعه و سنی بیشتر از گذشته می‌شود.

کد خبر 1220022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha