افزایش بستری بیماران کرونایی در مراکز درمانی/ فقط ۴ درصد گلستانی ها دز چهارم واکسن را تزریق کردند

گلفیروزی با اشاره به افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان گلستان در شبانه روز گذشته گفت: در حال حاضر ۱۰۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بستری هستند.

«سعید گلفیروزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان با ابراز نگرانی از روند صعودی تعداد موارد بستری کرونایی در استان اظهارکرد: تعداد موارد بستری کرونایی در استان گلستان طی شبانه روز گذشته با افزایش ۲۰ نفری همراه بود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: شمار بیمارانی که در اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بستری هستند به ۱۰۳ نفر افزایش یافته است.

 

وی یادآور شد: این در حالی است که مجموع بیماران بستری در استان در روز گذشته ۸۳ نفر و تعداد بیمارانی که در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند ۲۴ نفر بود.

 

گلفیروزی افزود: اکنون از مجموع موارد بستری کرونایی در استان ۳۳ بیمار در بخش های ای سی یو تحت مراقبت های ویژه قرار دارند که حال ۱۱ بیمار وخیم است.

 

وی رعایت دستورالعمل های بهداشتی را امری ضروری برشمرد و از مردم خواست علاوه بر رعایت پروتکل ها نسبت به تزریق دزهای سوم و چهارم واکسن کرونا اقدام کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان روند تزریق نوبت چهارم واکسن کرونا در استان را نامطلوب توصیف کرد و گفت: فقط حدود ۴ درصد واجدین شرایط اقدام به تزریق دز چهارم واکسن کردند.

 

کد خبر 1220026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha