۴۰ هزار نفر سالمند تحت پوشش کمیته امداد استان مرکزی

مومنی گفت: ۴۰ هزار نفر سالمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

مجید مومنی ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی سالمند به فعالیت های کمیته امداد استان مرکزی در راستای کمک به سالمندان اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: توجه به سالمندان و بهره گیری از تجربیات این عزیزان امری ضروری است که همگان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با بیان اینکه این نهاد در بخش های مختلف به سالمندان خدمات ارائه می دهند، گفت: 40 هزار نفر سالمند تحت پوشش حمایت های مادی و معنوی کمیته امداد استان هستند.

 

وی با اشاره به اینکه 47 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 85 هزار نفر در استان مرکزی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند، ادامه داد: از این تعداد 40 هزار نفر سالمند می باشند.

 

این مقام مسئول در ادامه به موضوع طرح پایش سلامت مجازی برای سالمندان از سوی مرکز نیکوکاری «سلامت یار مرهم» اشاره کرد و گفت: این طرح بسیار خوبی است که با حمایت کمیته امداد استان در منطقه تفرش، آشتیان و فراهان انجام خواهد شد.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی پایش سلامت سالمندان را امری ضروری دانست و بیان کرد: این طرح در مرحله بعد در دیگر شهرستان های استان اجرایی خواهد شد.

 

مومنی با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای ارائه خدمات مطلوب به سالمندان انجام شده است، ادامه داد: طرح هایی در راستای افزایش سطح سلامت این ولی نعمتان برنامه ریزی شده است که امید است با همدلی و همراهی همه جانبه به خوبی اجرایی شود.

کد خبر 1220081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha