حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) از نخبگان و دانشجویان

شیخ پور با اشاره به شناسایی ۳۶۰ نخبه و استعداد برتر در استان لرستان، گفت:کمیته امداد از نخبگان و استعدادهای برتر حمایت می کند.

« جلال شیخ پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: حمایت‌ها از نخبگان، مخترعان، بورسیه‌ها و جوانان فرهیخته تحت پوشش کمیته امداد از برنامه های مهم این نهاد است.

 

مدیرکل کمیته امداد خمینی (ره) استان لرستان افزود: در استان لرستان تعداد 350 نخبه و استعداد برتر شناسایی  شده که صاحب ایده هستند و اختراع داشته اند و برخی دیگر از نخبگان شناسایی شده، صاحب اندیشه بود و همچنین  در امور قرآنی نخبه و یا حافظ قرآن هستند.

 

وی با بیان اینکه نخبگان الماس های اجتماعی هستند، بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) این افراد را شناسایی و در راستای پرورش آنان تلاش می کند.

 

شیخ پور با بیان اینکه یکی از ماموریت های اصلی این نهاد خدمت به نخبگان و استعدادهای برتر است، خاطرنشان کرد: تا امروز بالغ بر 300 میلیون تومان برای حمایت از نخبگان و صاحبان اندیشه در استان لرستان حمایت شده است.

 

وی همچنین با اشاره به حمایت  کمیته امداد از دانشجویان، اظهار کرد: شهریه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد کشور در قالب هماهنگی با صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم در دانشگاه‌های پیام نور ، دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی به صورت متمرکز پرداخت می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمین ی(ره) استان لرستان افزود:  کمیته امداد برای دانش‌آموزانی که در مقطع دیپلم هستند با برخی از موسسات آموزشی قرارداد منعقد کرده است و براساس این قرارداد دانش‌آموزان با شرکت در این دوره‌های آموزشی بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 1220091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha