جشن شورعاطفه ها در ۲۴ مدرسه طبس برگزار می شود

رفیعی گفت: جشن شور عاطفه ها با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» در ۲۴ مدرسه شهرستان طبس به منظور جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان و خیرین جهت کمک به یک هزار و ۱۰۰ دانش آموز نیازمند طبسی برگزار می شود.

احمد رفیعی در گفتگو با خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کمک به دانش آموزان نیازمند جهت تحصیل و پرداختن به علم و دانش یکی از رسالت های کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

 

مدیر کمیته امداد طبس با اشاره به پوش شور عاطفه ها گفت: مقرر شده است تا فردا ۱۱ مهرماه جشن شور عاطفه ها با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» در تمامی مدارس شهرستان طبس برگزار شود و به صورت نمادین زنگ شور عاطفه ها در مدرسه برکت دین و دانش این شهرستان نواخته شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: در راستای برگزاری این پویش پنج هزار پاکت شور عاطفه جهت جمع آوری کمک ها بین دانش آموزان 24 مدرسه شهرستان طبس توزیع شده است.

 

رفیعی با اشاره به اینکه کمک های جمع آوری شده در زمینه تامین هزینه های تحصیلی دانش آموزان نیازمند هزینه می شود، افزود: در حال حاضر یک هزار و 100 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد و مراکز نیکوکاری شهرستان طبس قرار دارند.

 

مدیرکمیته امداد طبس عنوان داشت: تا پایان مهرماه به همت خیرین 2 هزار بسته تحصیلی و یکصد جفت کفش به ارزش 35 میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع خواهد شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: تاکنون در راستای برگزاری پویش شورعاطفه ها به همت خیرین 890 دست پوشاک به ارزش 217 میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند شهرستان طبس توزیع شده است.

 

رفیعی در پایان گفت: خیرین برای کمک به دانش آموزان نیازمند شهرستان طبس جهت تهیه بسته های تحصیلی می توانند کمک نقدی خود را به شماره کارت 6037997950029190 واریز کنند.

 

 

کد خبر 1220110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha