برگزاری اردوی جهادی دانشگاه های بهشهر در مناطق محروم

خلیل خلیلی از برگزاری اردوی جهادی دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور بهشهر با همراهی گروه جهادی سید سجاد خلیلی مرکز تخصصی فرهنگی قرآنی بقیه الله خلیل شهر در مناطق محروم خبر داد و گفت: خدمات مختلف فرهنگی و اجتماعی در قالب این اردو به افراد ارائه شد.

هنده خلیل خلیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: همزمان با آغاز مهرماه، گروههای دانشجویی در قالب اردوی جهادی به ارائه خدمات مختلف فرهمگی، آموزشی و بهداشت و درمان در مناطق محروم پرداختند.

 

مسئول گروه جهادی سید سجاد خلیلی مرکز تخصصی فرهنگی قرآنی بقیه الله خلیل شهر و از فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بهشهر افزود: از برگزاری اردوی جهادی دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور بهشهر با همراهی گروه جهادی سید سجاد خلیلی مرکز تخصصی فرهنگی قرآنی بقیه الله خلیل شهر به مناطق محروم خبر داد و گفت: خدمات مختلف فرهنگی و اجتماعی در قالب این اردو به افراد ارائه شد.

 

وی خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس های تقویتی، مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مسائل شرعی، مشاوره مذهبی، آموزش نمدبافی و گلدوزی، ارائه میز خدمت با حضور رییس کمیته امداد بهشهر، ویزیت رایگان، مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های ارائه شده در این راستا بوده است.

 

به گفته خلیل خلیلی، همچنین در قالب اردوی جهادی، هیات مذهبی پسران حاج قائم ویژه نوجوانان روستا تشکیل شد و تلاش داریم تا در راستای ارائه خوراک فکری مناسب به نوجوانان و مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن و بصیرت افزایی در این راستا کار شود.

 

مسئول گروه جهادی سید سجاد خلیلی مرکز تخصصی فرهنگی قرآنی بقیه الله خلیل شهر و از فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بهشهر یادآور شد: اهدای بسته های لوازم التحریر به دانش آموزان و خانواده های عزتمند روستا هم از دیگر فعالیت های ما در قالب اردوی جهادی بود که با حضور برادران و خوهران اجرایی شد و تلاش داریم تا این اردوها استمرار یابد.

کد خبر 1220132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha