توزیع ۲۵۰ بسته کمک مومنانه به همت اوقاف بهشهر

فاضلی گفت: در سال جاری ۲۵۰ بسته کمک مومنانه به همت اوقاف بهشهر از محل درآمد موقوفات و کمک خیران در بین افراد نیازمند و کم برخوردار بهشهر توزیع شد.

محمدحسین فاضلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از استان مازندران اظهار کرد: فعالیت های اداره اوقاف و امور خیریه در قالب برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و عمرانی و خدماتی خلاصه شده است و در طول سال تلاش داریم تا در راستای عمل به نیات واقفان تلاش شود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر افزود: حفظ و احیای موقوفات و اجرای امینانه نیات واقفان خیر اندیش از مهمترین وظایف اوقاف است که تمام و کمال اجرایی و انجام می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در کنار همه فعالیت هایی که در راستای وقف و عمل به نیات واقفان برعهده داریم؛ کمک به نیازمندان هم یکی از برنامه های مهم ماست کهبراساس نیات واقفان اجرایی می شود.

 

فاضلی گفت: در سال جاری 250 بسته کمک مومنانه به همت اوقاف بهشهر از محل درآمد موقوفات و کمک خیران در بین افراد نیازمند و کم برخوردار بهشهر به ارزش هر بسته 500 هزار تومان توزیع شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر افزود: سال گذشته با توجه به وجود کرونا و افزایش نیازمندی ها، در کنار نیات واقفان با همراهی و کمک خیران تعداد یک هزار 800 بسته کمک معیشتی به نیازمندان اهدا شد که امسال این تعداد به 250 بسته رسیده و توزیع شد.

 

وی همچنین با اشاره به برنامه های اجرا شده در دهه وقف امسال در بهشهر یادآور شد: عطرافشانی قبور شهدا، ایستگاه مشاوره وقف، اجرای طرح مهر تحصیلی، زنگ وقف، دیدار با خانواده شهدا، همایش یاوران وقف، پیگیری مطالبات و.. از جمله برنامه های اجرایی در دهه وقف امسال بود.

کد خبر 1220149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha