برگزاری محفل انس با قرآن گامی مهم برای توسعه فرهنگ قرآنی  و تربیت دینی نسل نو

فلاح گفت: برگزاری محفل انس با قرآن گامی مهم برای توسعه فرهنگ قرآنی و تربیت دینی نسل جدید در جامعه است که باید توسط دستگاه های اجرایی مختلف مورد توجه باشد.

مسعود فلاح  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از استان مازندران اظهار کرد: امروز جوان و نوجوان ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند آموزه های قرآنی است و نباید در غفلت ما از این برنامه های ارزشی جا بماند.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر افزود: تقویت فهم دینی در بین نسل جدید جامعه، آنان را در برابر حملات دشمن قوی و قدرتمند می کند و هر چه در بخش فرهنگی و دینی کارهای بیشتر و موثرتری انجام شود؛ به همان اندازه مصونیت بیشتری خواهیم داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی، نیازمند تقویت فهم دینی است و باید در این راستا بیش از گذشته و همیشه تلاش شود.

 

فلاح گفت: با هدف محکوم کردن اهانت به قرآن کریم، محفل انس قرآن در بهشهر برپا می شود، شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر برگزار شد و براساس برنامه ریزی مقرر شد تا محفل انس با قرآن دوشنبه شب در حسینیه قتلگاه بهشهر برپا شود.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر افزود: اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی از قبیل قرائت قرآن ، اجرای سرود های قرآنی و اجرای مداحی توسط نوجوانان و جوانان قرآن از جمله برنامه های اجرایی در این محفل انس با قرآن در محکوم کردن اهانت به قرآن است.

 

وی یادآور شد: تمام راهکارهایی که در مباحث تربیت دینی و خانوادگی بیان شده، همگی از همین آیات و سیره و سبک اهل بیت(ع) است و لذا باید در این بخش فعالیت بیشتری انجام شود و برگزاری محفل انس با قرآن گامی مهم برای توسعه فرهنگ قرآنی  و تربیت دینی نسل جدید در جامعه است.

کد خبر 1220152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha