ویژه برنامه «خندوانه» با همراهی مناطق کردنشین کشور تدوین می‌شود

عبدالملکی گفت: ویژه برنامه «خندوانه» با همراهی استان‌های کردنشین کشور از جمله کرمانشاه، ایلام و کردستان تدوین و در یکی از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، جعفرعبدالملکی پیش از ظهر یکشنبه (10 مهر) در جلسه کمیته رسانه و هنر ستاد «مهمانی امت احمد (ص)» اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص)، پیامبر رحمت للعالمین است و قرار است به مناسبت هفته وحدت جشن ملی امت احمد در سنندج برگزار شود.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به اینکه در راستای برگزاری این جشن ملی چندین کمیته تخصصی راه‌اندازی شده است، افزود: کمیته رسانه و هنر از این کمیته‌هاست که با مدیریت صدا و سمای مرکز کردستان تشکیل می‌شود.

 

وی افزود: براساس برگزاری این جشن ملی، مراسم پیاده‌روی در هفته وحدت با حضور شیعه و سنی، پیر و جوان، زن و مرد و بومی و غیربومی به عشق پیامبر اکرم(ص) شکل می‌گیرد که پیام وحدت را بدنبال دارد.

 

عبدالملکی یادآور شد: بی‌شک کردستان مظهر وحدت ملی است و با توجه به فرهنگی بودن استان ما، وقوع اغتشاشات اخیر در شان استان کردستان نبود اما برگزاری جشن ملی وحدت می‌تواند جبران کننده و ترمیم کننده اغتشاشات اخیر باشد.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان تصریح کرد: رسانه‌ها باید به برگزاری هرچه بهتر این مراسم و بازنمایی تصویری و رسانه‌ای این برنامه کمک کنند و صدا و سیما نیز سعی دارد با رایزنی‌های لازم این مراسم را به صورت زنده در یکی از شبکه‌های تلویزیونی پخش نماید.

 

وی از تولید مستند رادیویی خبر داد و بیان کرد: در سیما نیز با تولیدات مختلف و با استفاده از چندین دوربین پوشش مناسبی را از این مراسم خواهیم داشت.

 

عبدالملکی عنوان کرد: همه رسانه‌ها باید با تولید محتوا، جلوه‌های وحدت در کردستان را تبیین و منعکس کنند.

 

وی از تدارک برنامه «خندوانه» برای هفته وحدت خبر داد و بیان کرد: این برنامه تلویزیونی با همکاری چند استان دیگر مناطق کردنشین کشور تهیه و ضبط خواهد شد تا در هفته وحدت در شبکه نسیم یا شبکه یک و در شبکه کردستان پخش شود.

کد خبر 1220154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha