بودجه سال جاری ماسال بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال است

گیل‌چالانی گفت: بودجه سال جاری شهرستان ماسال بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال برای ۱۰۸ پروژه اولویت دار زیر ساختی در کمیته برنامه ریزی شهرستان تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «غلامرضا گیل‌چالانی» صبح امروز(یکشنبه، 10مهر) در جلسه کمیته برنامه ریزی که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: تحرکات اخیر کشور و ناآرامی های برخی از مناطق دست خوش اقدامات سوء مدیران ناکارآمد گذشته بوده که هزینه هایی برای کشور دربر داشته است.

 

فرماندار ماسال افزود: از این موضوع باید درس گرفت و اقدامات به موقع نسبت به مطالبات مردم و اجرای پروژه های مهم که رضایت مردم را در برخواهد داشت، انجام داد.

 

وی بر لزوم اجرای پروژه های زیرساختی اعم از اجرای شبکه های آبرسانی، برق رسانی، راهداری و... تاکید کرد و گفت: مدیران شهرستان در کمیته‌های استانی اجرای پروژه‌ها و جذب اعتبارات را پیگیری کنند.

 

گیل چالانی به  اصل تعامل در بین ادارات اشاره داشت و تصریح کرد: تعامل و هم افزایی در ادارات موجب اجرای برخی از اقدامات مثبت و تسریع در اجرای برخی از آنها می‌شود.

 

فرماندار ماسال با ابراز نگرانی از عدم توجه به زیر ساخت‌های شهرستان در گذشته بیان کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرستان ماسال بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال برای ۱۰۸ پروژه اولویت دار زیر ساختی در کمیته برنامه ریزی شهرستان  تعیین شده که امیدواریم پس از تخصیص با پیگیری‌های مدیران جذب  کامل بودجه انجام گیرد. 

 

وی با بیان اینکه با کمترین امکانات می‌توان سطح توقع مردم را جامع عمل پوشاند خاطرنشان کرد: برخورد مناسب با ارباب رجوع بسیار مهم بوده و تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب کارکنان با مراجعین مورد تاکید است.

 

 

کد خبر 1220167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha