اولیاء و معلمان مراقب استفاده کودکان و نوجوانان از فضای مجازی باشند

باقرزاده با اشاره به اهمیت فرآیند تعلیم و تربیت مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: اولیاء و معلمان مراقب استفاده کودکان و نوجوانان از فضای مجازی باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، اصغر باقرزاده با حضور در آیین افتتاحیه طرح امین که امروز یکشنبه (۱۰ مهر) در تالار «شهیدان نژاد فلاح» برپا شد گفت: مراقبت اولیاء و معلمان نسبت به کودکان و نوجوانان در فضای مجازی ضروری است. 

 

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: فرآیند تعلیم و تربیت براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یک ضرورت اجرایی است. 

 

وی با اشاره به اهمیت مدیریت فضای مجازی بیان کرد: فضای مجازی از جمله مسائل و چالش های خانواده ها و دانش آموزان است که باید با یک مدیریت صحیح و هدفمند نسبت به آن برنامه ریزی لازم انجام شود.

 

وی اظهار کرد: نقش تربیتی اولیاء، جداسازی سیستم تربیت از پرورش از جمله مسائل مرتبط با فضای مجازی است که در این خصوص خانواده و اولیاء مدرسه موظف به برنامه ریزی های راهبردی هستند.

 

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: برپایی مسابقه های فرهنگی و قرآنی مبتنی بر کتاب های درسی با حمایت و برنامه ریزی معلمان پرورشی نیز می تواند زمینه رشد فکری دانش آموزان را فراهم کند. 

 

 

کد خبر 1220199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha