هر سنی و شیعه ای که به مقدسات و اعتقادات دیگری توهین کند، از مسلمانان نیست

مولوی مشعوف با بیان اینکه هر سنی و شیعه ای که به مقدسات و اعتقادات دیگری توهین کند، از مسلمانان نیست، گفت: نباید اجازه دهیم دشمنان در بین مسلمانان اختلاف بیاندازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، مولوی «نعمت‌االله مشعوف» امروز (یکشنبه 10 مهر) در اجتماع بزرگ «حافظان وحدت و امنیت» تجدید بیعت با ولی امر مسلمین در مصلی وحدت گرگان گفت: در مواقع اختلاف بین مسلمانان، دشمنان ورود پیدا کرده و دست به اختلاف افکنی و شکست مسلمانان می زنند.

 

امام جمعه اهل سنت آزادشهر با بیان اینکه هر سنی و شیعه ای که به مقدسات و اعتقادات دیگری توهین کند، از مسلمانان نیست، افزود: نباید اجازه دهیم دشمنان در بین مسلمانان اختلاف بیاندازند.

 

وی ادامه داد: مشترکات زیاد شیعه و سنی می تواند ما را بیش از همیشه به همدیگر نزدیک کند و دشمن تضعیف ملت ایران و اقوام و مذاهب گوناگون را هدف قرار داده است.

 

مولوی مشعوف با اشاره به اینکه دشمنان در همه کشورهای اسلامی آشوب به‌پا کرده و امنیت را از بین بردند، گفت: در این شرایط نباید بگذاریم تفاوت ها باعث دشمنی شود.

 

وی اظهارداشت: پیامبر (ص) در حجه‌الوداع بزرگترین توصیه مهمی را برای مسلمانان بیان کردند و فرمودند که با اتحاد، همدلی و یکپارچگی باشیم کسی بر مسلمانان برتری نخواهد داشت.

 

کد خبر 1220236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha