بزرگداشت شهدای مناطق شهر اصفهان برگزار شود

نورصالحی از شهرداران و مسئولان فرهنگی مناطق شهرداری اصفهان خواست تا مثل شهرداری منطقه ۲ کنگره و بزرگداشت شهدای محله های خود را برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، محمد نور صالحی روز یکشنبه (10مهر) در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای شهر اصفهان به کنگره شهدای منطقه 2 شهرداری اصفهان اشاره کرد و اظهارداشت: دیگر مناطق شهرداری هم به این موضوع اهتمام داشته باشند.

رئیس شورای شهر اصفهان از شهرداران و مسئولان فرهنگی مناطق شهرداری اصفهان خواست بزرگداشت شهدای محله های خود را با جمع آوری اطلاعات و به صورت پرشکوه برگزار کنند.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه 2 اصفهان کنگره 600 شهید این محله را با جمع آوری اطلاعات و ارتباط با خانواده های آنان برگزار کرد که تلاش آنان قابل تقدیر است.

نورصالحی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برگزاری کنگره شهدای استان اصفهان در حال برنامه ریزی و بزودی انجام می شود، برگزاری کنگره های شهدای مناطق کلانشهر اصفهان پیش از این رویداد در معرفی ایثارگران این دیار موثر خواهد بود.

ایجاد شهرک آموزشی در نقاط شهر برای مدیریت ترافیک

محمدرضا فلاح در جلسه علنی به موضوع ترافیک و تردد دانش آموزان اشاره کرد و اظهارداشت: این رفت و ‌آمد دانش آموزان و دانشجویان و کارمندان باعث افزایش ترافیک و مشکلاتی در حمل و نقل عمومی شده است.

عضو شورای شهر اصفهان ایجاد شهرک آموزششی در چند نقطه شهر را توصیه و پیشنهاد داد تا اینکه با تمرکز مراکز آموزشی کلانشهر اصفهان، میزان ترددها مدیریت و از تداخل رفت و آمد در یک ساعت مشخص و ترافیک سنگین جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه استاندار اصفهان مدیریت تغییر زمان آغاز کار و تعطیلی پرسنل ادارات را برای کاهش حجم ترافیک شهر ابلاغ کردند، تصریح کرد: برخی از ادارات در این خصوص همکاری نکرده و این موضوع منجر به مشکلات رفت و‌آمدی شده است.

کد خبر 1220287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha