خانواده و مردان در الگو بخشی «زن طراز اسلامی» نقش غیرقابل انکار دارند

کلاهدوزان با اشاره به جایگاه زن در کشورمان گفت: خانواده و مردان در جریان الگو بخشی «زن طراز اسلامی» نقش غیرقابل انکار دارند و باید این ۲ مولفه نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، فرزانه کلاهدوزان روز یکشنبه (10مهر) در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به جایگاه زن در جامعه اسلامی و کشور ایران اظهارداشت: الگوی زن طراز اسلامی در تقابل با زن شرقی و غربی قرار دارد.

عضو شورای شهر اصفهان افزود: در تحقق زن طراز اسلامی نقش مردان و خانواد غیرقابل انکار بوده و نباید جایگاه همسر در رشد و نبوغ زن مغفول بماند.

وی ادامه داد: پرچم داری و پیشرانی زن در جامعه متمدن وابسته به همراهی مردان و همسران آنان داشته تا آن ها نقش خود را به خوبی ایفا کرده و هر فردی در تبیین و هدایت واقعیت ها نقش دارد.

کلاهدوزان با بین اینکه دشمن در یک جنگ ترکیبی ارزش ها را هدف قرار داده است، تصریح کرد: اغنا عمومی جامعه و ایجاد بیداری برای جلوگیری از تحریف و تخریب ضروری و ماموریتی بر عهده رسانه های داخلی قرار دارد.

وی اضافه کرد: رسانه داخلی با همکاری دیگر نهادهای مسئول در این حوزه باید اطلاع رسانی دقیق به موقعی را داشته باشند تا توطئه دشمن در پرتو رسانه های غربی زمین گیر شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه افراد در جامعه اسلامی مقدمه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) هستند، تصریح کرد: هر فردی به اندازه خود باید نقش آفرینی داشته و مسیر را هموار سازد و جریانی مثل اربعین و پیاده روی آن از جمله مصادیق اثر گذار در حوزه تبلیغ و زمینه سازی ظهور به حساب می آید.

وی به تشکیل جلسه مشترک مدیریت و پارلمان شهری با نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات مطرح شده در این نشست توجه به جوانی جمعیت و اجرای سیاست ها و قوانین بالادستی با ایجاد یک قرارگاه در شهرداری بود.

کلاهدوزان از مسئولان شهری خواست تا با همکاری اعضای شورای شهر این مهم را ایجاد و برای جوانی جمعیت کار کنند.

کد خبر 1220289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha