راهپیمایی عظیم اربعین عامل وحدت بین مسلمانان است

قناعت با بیان اینکه در راهپیمایی عظیم اربعین تمام مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی و حتی ادیان دیگر شرکت می‌کنند، گفت: این برنامه بزرگ در کشور عراق وحدتی را بین صفوف مسلمین ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت شامگاه (۱۰ مهر) در بازدید از موکب اسکان زائران پاکستانی، ضمن خوشامد به زائران پاکستانی برای حضور در جمهوری اسلامی ایران و استان خراسان جنوبی اظهار کرد: شما دوستداران واقعی اهل بیت علیهم السلام هستید که با طی کردن مسیری سخت طولانی برای زیارت اهل بیت(علیه السلام) آمدید.

 

استاندار خراسان جنوبی اشاره به سختی های فراوان سفر زائران پاکستانی برای زیارت قبور ائمه اطهار(علیه السلام) در عراق و ایران، گفت: ما هر سال شاهد هر چه باشکوه تر شدن پیاده روی و زیارت اربعین و عتبات عالیات در عراق هستیم.

 

قناعت با بیان اینکه در زیارت اربعین تمام مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی و حتی ادیان دیگر شرکت می‌کنند، افزود: این برنامه بزرگ و عظیم در کشور عراق، وحدتی را بین صفوف مسلمین ایجاد کرده است.

 

وی با بیان اینکه جهان اسلام منتظر منجی عالم بشریت است و رخدادهای بین المللی هم نشان دهنده وجود پدیده نو و جدید و ظهور حضرت حجت(عج) است، گفت: البته دشمنان جهان اسلام، هم بیکار نمی نشینند، آمریکا و اسراییل خیلی امسال تلاش و برنامه ریزی کردند که جلوی مانور بزرگ جهان اسلام در مراسم اربعین را بگیرند؛ لذا در کشورهای اسلامی آمریکا دست به تحرکاتی زد از جمله در عراق و در حد کمتر در ایران اما اینها چیزی نیست که وحدت بین مسلمین جهان را متزلزل کند.

 

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: امید است مسلمانان جهان از ظلم و ستم آمریکا و اروپا به فضل الهی خارج شوند.

 

 

کد خبر 1220315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha