برترین های قرآنی، ورزشی و علمی کانون فرهنگی و هنری کمیل زنجان تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور امام جمعه و رئیس آموزش پرورش استان زنجان، پنج تن از برترین های علمی، قرآنی و ورزشی کانون فرهنگی و هنری کمیل در مسجد امام علی(ع) آزادگان زنجان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان در این مراسم با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اظهار کرد: تعدادی از جوانان ما در این جنگ به شهادت رسیدند و تعدادی نیز به اسارت دشمن درآمدند.

 


آیت الله علی خاتمی با بیان اینکه آزادگان اسوه صبر و بردباری هستند، تصریح کرد: آزادگان سرافراز میهمن ما در برابر شکنجه های رژیم بعثی عراق مقاومت کردند و دم برنیاوردند.

 


وی با اشاره به اینکه آزادگان باید به الگویی برای جوانان و نوجوانان این کشور تبدیل شوند، گفت: علیرغم حمایت های استکبار جهانی و کشورهای متعدد از صدام، رهبری هوشمندانه تمام راحل و مقاومت رزمندگان با توکل به خداوند، پیروزی را برای ایران در این جنگ نابرابر رقم زد.

 


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان  اینکه مسجد امام علی(ره) آزادگان از مساجد تراز انقلاب اسلامی است، از اقامه نمازهای یومیه به جماعت در این مسجد تقدیر کرد.

 


در پایان این برنامه از پنج نوجوان عضو کانون فرهنگی و هنری کمیل مسجد امام علی(ره) که موفق به کسب رتبه های برتر در مسابقات علمی، قرآنی و ورزشی شده بودند با اهداء لوح سپاس و جوایزی تقدیر شد.

کد خبر 1220344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha