هزینه کرد ۳۵ میلیارد ریالی جهت کمک به مدجویان بهزیستی خراسان جنوبی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: با کمک خیرین طی محرم و صفر، ۳۵ میلیارد و ۶۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال جهت کمک به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی خراسان جنوبی در جهت برگزاری پویش حریم عشق هزینه شد.

حسن شرفی در گفتگو با خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم سازمان بهزیستی طی ماه های محرم و صفر اجرای پویش حریم عشق بود.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: طی محرم و صفر به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت مشارکت آحاد مردم، شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و موسسات خیریه در جهت تأمین و تهیه بسته‌های معیشتی و ساماندهی نذورات مردمی برای توان‌خواهان تحت پوشش بهزیستی پویشی با عنوان حریم عشق در خراسان جنوبی برگزار شد.

 

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در راستای اجرای پویش حریم عشق گفت: در راستای برگزاری اين پویش ۸۷۴ سبد معیشتی به ارزش سه میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال بین مددجویان در استان توزیع شد.

 

شرفی ادامه داد: در این راستا بحث توزیع ۲۲ هزار و ۱۲۵ پرس غذای گرم به ارزش هشت میلیارد و ۲۴۹میلیون ریال با کمک خیرین در دستور کار قرار گرفت.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی به بحث تامین هزینه لوازم ضروری زندگی مددجویان استان اشاره کرد و افزود: در راستای برگزاری پویش حریم عشق یکصد و ۶ کمک هزینه به ارزش ۵۱۵ میلیون ریال در خراسان جنوبی تأمین شد.

 

وی با بیان اينکه کمک هزینه درمان ۲۶۲ نفر از مددجویان استان با کمک پویش حریم عشق محقق شد، ادامه داد: در این راستا اعتباری بالغ بر ۶۶۹میلیون و ۸۰۰ ریال به این افراد جهت درمان پرداخت شده است.

 

شرفی بیان کرد: در راستای برگزاری پویش حریم عشق بحث توزیع گوشت قرمز میزان ۴۷ هزار و ۵۲ کیلوگرم با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۱۴۵میلیون ریال در دستور کار قرار گرفت.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در خصوص تهیه پوشاک و لوازم التحریر گفت: در راستای اجرای پویش حریم عشق پنج هزار بسته پوشاک و لوازم التحریر به ارزش ۱۵ میلیارد و ۴۴۹ میلیون ریال بین مددجویان توزیع شده است.

 

وی در پایان بیان داشت: در مجموع با کمک خیرین اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد و ۶۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال جهت کمک به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی خراسان جنوبی در جهت برگزاری پویش حریم عشق هزینه شد.

 

 

کد خبر 1220358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha