زنگ شور عاطفه ها در مدارس خراسان جنوبی نواخته شد

زنگ شور عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس خراسان جنوبی نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمد عرب صبح امروز (۱۱ مهر) در مراسم زنگ جشن عاطفه ها که به صورت نمادین با حضور مسئولان در دبستان دخترانه محدثه بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: کمیته امداد در راستای تامین بخشی از نیازهای اساسی دانش آموزان تحت حمایت همه ساله اقدام به برگزاری برنامه جشن عاطفه ها می کند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی افزود: مرحله اول پویش شور عاطفه ها در شهریور ماه در میدان ها، معابر اصلی شهر و روستاها و در مصلی های امام جمعه برگزار شد و  مرحله دوم جشن هم با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس در حال برگزاری است.

 

وی ادامه داد: بیش از ۲ هزار پایگاه با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس خراسان جنوبی برپا شده که کمک های جمع آوری شده بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد توزیع خواهد شد.

 

عرب بیان کرد: تا امروز بیش از ۲ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی در پویش شور عاطفه ها جمع آوری شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد کمک ها نقدی و مابقی در قالب لوازم‌التحریر و پوشاک بوده که در اختیار دانش آموزان تحت حمایت قرار گرفته است، عنوان کرد: در حال حاضر ۲۰ هزار دانش آموزان تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: پویش شور عاطفه ها تا پایان سال تحصیلی در استان ادامه دارد و مردم و خیران می توانند با مراجعه به مراکز نیکوکاری امداد، پایگاه های مقاومت بسیج و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) نسبت به اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی اقدام کنند.

 

 

کد خبر 1220375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha