بچه های مسجد جامع شهر ناغان در دوره آموزشی کمک‌ های اولیه شرکت کردند

سليمی ناغانی گفت: دوره آموزشی کمک‌ های اولیه و امداد و نجات با مشارکت جمعيت هلال احمر و به همت کانون فرهنگی «امام جعفر صادق (ع)» مسجد جامع شهر ناغان برگزار شد.

«فاطمه سليمی ناغانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دوره آموزشی کمک‌ های اولیه و امداد و نجات با مشارکت جمعيت هلال احمر و به همت کانون فرهنگی «امام جعفر صادق (ع)» مسجد جامع شهر ناغان برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» مسجد جامع شهر ناغان ادامه داد: دوره آموزشی کمک های اولیه و امداد و نجات پیرو امضای تفاهم نامه ستاد فهما و جمعیت هلال احمر استان در سطح کانون‌ های مساجد و در قالب طرح غنی‌ سازی اوقات فراغت در تابستان ۱۴۰۱ با شعار «مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی» برگزار شده است.

 

وی، آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با مهارت های کمک های اولیه و امداد و نجات به صورت کاربردی و خدمت رسانی به خانواده ها و اجتماع با رویکرد ارتقای مهارت های نوجوانان و جوانان را از اهداف برگزاری این دوره های کاربردی عنوان کرد و افزود: در پایان این دوره به افراد شرکت کننده گواهی نامه معتبر اعطا می شود.

 

سليمی ناغانی تصریح کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» مسجد جامع شهر ناغان در این دوره آموزشی با مباحثی همچون احیای قلبی ریوی، تروما، شکستگی ها، انواع سوختگی، آتل بندی، پانسمان و... آشنا می شوند.  

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» مسجد جامع شهر ناغان با اشاره به ظرفیت نیروهای فعال کانون فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: تقویت و حفظ سلامت خانواده و اجتماع ایجاب می کند تا بانوان با بهره مندی از آموزش و سواد امداد و نجات در خدمت رسانی تلاش کنند.

 

کد خبر 1220380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha