بهره مندی 2100 دانشجو از خدمات کمیته امداد استان مرکزی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از بهره مندی بیش از 2هزار دانشجو از خدمات حمایتی این نهاد در سال گذشته خبر داد.

مهندس محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به خبرنگار شبستان گفت: سال گذشته 2هزار و 100 دانشجوی دختر و پسر، چه بومی و غیر بومی از خدمات کمیته امداد استان مرکزی بهره مند شدند.


وی افزود: 41 درصد از این دانشجویان پسر و 59 درصد دانشجویان دختر هستند و از این تعداد دانشجویان 71درصد بومی و 29درصد غیربومی بوده اند.


ولیئی با اشاره به اینکه دانشجویان تحت حمایت و شاهد دانشگاه پیام نور استان از پرداخت کامل شهریه معاف بوده اند، اضافه کرد: 2هزار و 88 نفر از این دانشجویان مجرد و پنج نفر از آنان متاهل هستند.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از راه اندازی کانون های دانشجویی در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته هفت کانون دانشجویی با عضویت 550 نفر از دانشجویان تحت حمایت به فعالیت های علمی، آموزشی و فرهنگی پرداخته اند.


ولئیی خاطرنشان کرد: دانشجویان رتبه های برتر تحت حمایت استان که دارای رتبه های کشوری و استانی در زمینه های مختلف شدند از مزایای ویژه ای در هر ترم تحصیلی برخوردار می شوند و نهاد کمیته امداد نیز در این زمینه درهزینه پرداخت شهریه های این گروه از دانشجویان سقف 2 تا 7 میلیون وام شرافتی در نظر گرفته است.


وی از اعزام دانشجویان تحت پوشش در سال گذشته به کاروان های راهیان نور خبرداد و افزود: میزان اعتبار دانشجویی کمیته امداد استان درسال گذشته 273میلیون تومان بوده است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: پرداخت هزینه های تحصیلی، کمک هزینه در حوزه ازدواج و اشتغال برای دانشجویان از دیگر برنامه های اجرا شده این نهاد برای دانشجویان در سال 90 بوده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 122039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha