جلوگیری از روایت های غلط دشمن در جنگ شناختی با جهاد تبیین

سردار کریمی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: برای جلوگیری از روایت های غلط دشمن در جنگ شناختی باید جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان تفرش و گرامیداشت هفته دفاع مقدس که شامگاه گذشته (10 مهر ) در این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و دوران دفاع مقدس، گفت: در این روزها که با توطئه های شوم فرهنگی دشمنان در به انحراف کشاندن جوانان روبرو هستیم، تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین راهکار برای صیانت جوانان از توطئه های دشمنان است.

 

فرماننده سپاه روح الله استان مرکزی بر ضرورت و اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: ضرورت اهمیت به جهاد تبیین برای جلوگیری از روایت های غلط دشمن در جنگ شناختی بیش از پیش است.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه جهاد تبیین باید با کمک نخبگان و پیشکسوتان در جامعه نهادینه شود، اظهار کرد: جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر انقلاب است و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، مهمترین راهکارهای خنثی کردن توطئه های دشمنان علیه جوانان و نوجوانان و صیانت از آینده سازان کشور است.

 

وی بر روایت صحیح از حماسه های دفاع مقدس و هویت ساز انقلاب اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: دفاع مقدس سرشار از درس ها و تجربیات ارزشمندی است و باید از این گنجینه گران بها به خوبی بهره ببریم.

 

سردار کریمی با تاکید بر اینکه رموز پیروزی و موفقیت در دفاع مقدس باید شناسایی و در دستور کار قرار گیرد، گفت: امروز برای رفع مشکلات کنونی باید از الگوی دفاع مقدس در بخش های مختلف به خوبی استفاده کنیم.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه به برکت تفکر امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی تشکیل شد و هیمنه پوشالی جبهه استکبار را در هم شکست، گفت: امروز پس از گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی دشمنان پس از شکست های سنگین در برابر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی هیچ غلطی نمی توانند بکنند و دشمن از هر زمانی در برابر ملت غیور ایران شکننده تر است ولی باز هم نباید از توطئه های شوم دشمنان غافل شویم.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از پیشرفت ها و اقتدار ایران اسلامی و انقلابی می ترسد چرا که در زمان های مختلف سیلی های محکمی خورده اند، گفت: آنها همواره در صدد فتنه افکنی هستند و  برای جلوگیری از پیشرفت و متوقف کردن کشور همواره در تلاش هستند که این آگاهی و هوشیاری همه جانبه را می طلبد.

 

این مقام ارشد استان در پایان به نقش پیشکسوتان و نخبگان دانشگاهی در میدان مقدس جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: این عزیزان باید همواره در صحنه حضور داشته باشند و در راستای پیشبرد اهداف انقلاب نقش آفرینی کنند.

کد خبر 1220397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha