برگزاری اجتماع بزرگ منتظران ظهور همزمان با هشتم ربیع الاول

اجتماع بزرگ منتظران ظهور امام زمان (عج) همزمان با سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت الاسلام حسین آبادی گفت: اجتماع بزرگ منتظران ظهور با حضور اقشار مختلف مردم روز چهارشنبه سیزدهم مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جمکران با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان و مدیحه سرایی آقایان محمدرضا و علیرضا طاهری برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری مراسم ویژه عهد سربازی در روز پنج شنبه چهاردهم مهرماه خبر داد و گفت:‌ این مراسم با حضور خادمان مسجد مقدس جمکران و امامزادگان شهر، نیرو‌های نظامی، انتظامی و خدماتی برگزار می‌شود و این نیرو‌ها به صورت نمادین با امام عصر (عج) تجدید بیعت می‌کنند.

 

وی به برگزاری مراسم عهد و پیمان قشر‌های مختلف مردم با امام زمان (عج) را از جمله برنامه‌های مسجد جمکران همزمان با هزار و صد و هشتاد و چهارمین سال آغاز امامت حضرت مهدی (عج) عنوان کرد و گفت: عهد و پیمان دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها از جمله این برنامه‌هاست و در غالب مراسم‌هایی مشابه تلاش می‌کنیم تا امکان تجدید بیعت نمادین با حضرت، ولی عصر (عج) برای همه اقشار فراهم شود.

 

معاون فرهنگی مسجد جمکران همچنین با اشاره به دهم ربیع الاول سالروز ازدواج آسمانی پیامبر اسلام (ص) و حضرت خدیجه (س) افزود: به مناسبت این ازدواج سراسر نور، ۳۵۰ نفر از دانشجویان به مسجد جمکران مشرف می‌شوند و در آیینی مراسم عقد و ازدواج انان برگزار می‌شود.

کد خبر 1220404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha