«مدهامتان» در حرکت فارس برای  رسیدن به مسیر تبدیل به قلب قرآن کشور موثر است

اسلامی گفت: در مسابقات قرآنی «مدهامتان» نقش مساجد در موضوعات قرآنی به خوبی دیده شده و مدهامتان در حرکت فارس در مسیر تبدیل استان به قلب قرآن کشور موثر است.

محمدحسین اسلامی، برگزاری پانزدهمین دوره از مسابقه «مدهامتان» در شیراز را یک فرصت مطلوب برای سومین حرم اهل بیت (ع) دانست و در گفتگو با به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: مسابقه قرآنی «مدهامتان» قطعا برای مقابله با تهاجم فرهنگی و آسیب های اجتماعی است و بهترین راهکار در حوزه قرآنی، انجام اقدامات قرآنی در سبک های جدید است.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ های قرآنی فارس افزود: مسیر انجام اقدامات قرآنی و این جریان از مساجد به عنوان پایگاه های محکم در ترویج فرهنگ قرآنی عبور می کند.

وی اضافه کرد: با به روز کردن موضوعات قرآنی می توان نسل جدید را به مسجد هدایت کرد و استان فارس در سه هفته اخیر در موضوعات قرآنی اقدامات خوبی داشته که نشان می دهد فارس در موضوعات قرآنی موثر است و شیراز می تواند قلب قرآن کشور باشد.

اسلامی تاکید کرد: بزرگترین قرآن جهان اسلام متعلق به آیت الله العظمی «مکارم شیرازی» است و هنرمندان خوبی در فارس در حوزه قرآنی داریم و مسجد جامع «عتیق» شیراز است نشانه علاقه کهن مردم شیراز به قرآن بوده و در این مسجد مکانی برای کتابت و قرائت قرآن کریم در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اثربخشی مطلوب مسابقه «مدهامتان» گفت: در مسابقات قرآنی «مدهامتان» نقش مساجد در موضوعات قرآنی به خوبی دیده شده و «مدهامتان» در حرکت فارس برای رسیدن به مسیر تبدیل استان به قلب قرآن کشور موثر است.

 

کد خبر 1220431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha