معرفی برگزیدگان «سوگواره ادبی عاشورایی» و جشنواره شعر «اشک مهتاب» آران و بیدگل

اختتامیه بیست و یکمین سوگواره ادبی عاشورایی و نخستین جشنواره ادبی شعر دفاع مقدس(اشک مهتاب) در شهرستان آران و بیدگل برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، بیست و یکمین سوگواره ادبی عاشورایی و نخستین جشنواره ادبی شعر دفاع مقدس «اشک مهتاب» با معرفی برگزیدگان در بخش آزاد و دانش آموزی در شهرستان آران و بیدگل به کار خود پایان داد.

 

این مراسم به همت کانون فرهنگی تربیتی سردار شهید قاسم عربیان و با همکاری مدیریت آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون بسیج هنرمندان، شهرداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران و انجمن ادبی جوان کویر در مؤسسه فرهنگی زینبیه (س) آران و بیدگل برگزار شد.

 

در این مراسم «شهاب تشکری» شاعر برجسته و پیشکسوت، صاحب ترجمه منظوم قرآن کریم و از مفاخر حوزه شعر و ادبیات آران و بیدگل در خصوص عاشورا و فلسفه شعر عاشورایی به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

در ادامه این مراسم از صاحبان آثار برگزیده با موضوع برداشت های معرفتی از واقعه عاشورا و ایثار و شهادت در قالب های شعر، متن ادبی و داستانک شعر و در دو بخش آزاد و دانش آموزی تجلیل شد که در بخش دانش آموزی، «حنانه خرم آبادی» رتبه نخست جشنواره را به خود اختصاص داد و «مهدیه بی غم»رتبه دوم را کسب کرد.

 

در بخش سوگواره ادبی عاشورایی «فاطمه بدیعی» رتبه نخست را به خود اختصاص داد و «فاطمه سلیمان پور» موفق به کسب رتبه دوم شد.

 

 همچنین در بخش دفاع مقدس، با رای هیئت داوران، «اکرم هاشمی» موفق به کسب رتبه نخست شد و «زهرا سپه کار» رتبه دوم را به دست آورد.

 

 

کد خبر 1220445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha