تقدیر معاون ریاست جمهوری از اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی

حاتمی گفت: با توجه به ارزیابی عملکرد سالیانه صورت گرفته توسط سازمان، اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی با امتیاز و درجه عالی، توانست رتبه اول را در سطح کشور به دست آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خراسان جنوبی، محمد حاتمی امروز (11 مهر) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار داشت:  اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی در نتایج ارزیابی عملکرد سال 1400 براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی سازمان حفاظت محیط زیست رتبه اول را در سطح کشور کسب کرد.

 

مدیرکل محیط زیست خراسان جنوبی افزود:  در جلسه‌ای که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، معاونین سازمان و کارکنان و کارشناسان حفاظت محیط زیست در محل سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد از کارکنان و مدیران منتخب جشنواره شهید رجایی سازمان حفاظت محیط زیست تقدیر شد.

 

حاتمی افزود: با توجه به ارزیابی عملکرد سالیانه صورت گرفته توسط سازمان، اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی با امتیاز  و درجه عالی، توانست رتبه اول را در سطح کشور به دست آورد. 

 

وی تصریح کرد: تنها راه موفقیت برای تحقق اهداف سازمانی تلاش و همدلی یکایک کارکنان در اجرای به هنگام و موثر وظایف محوله می باشد که خوشبختانه این مهم با عزم جدی و راسخ همکاران محقق شد.

 

حاتمی ادامه داد: کسب این موفقیت برای اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان جنوبی دستاورد بزرگی است و باید تلاش بیشتری نسبت به قبل داشته باشیم تا با انجام کارهای بزرگ در حفظ محیط زیست استان قدم برداریم.

 

به گفته مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی، تقدیر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از مدیر کل ، رئیس اداره بازرسی و مدیریت عملکرد حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی به عنوان مدیران نمونه کشوری انجام شده است،  بر اساس ارزشیابی جشنواره شهید رجایی در سال 1400 از میان مدیران کل استان‌ها  از حاتمی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی به عنوان مدیر کل  نمونه در بین مدیران کل حفاظت محیط زیست استان‌ها  و روانان رئیس اداره بازرسی و مدیریت عملکرد اداره کل به عنوان بازرس نمونه کشوری تقدیر و لوح سپاس از طرف سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به آنها اهداء شد.

 

در این همایش از سه استان خراسان جنوبی، گلستان و آذربایجان غربی تقدیر شد که استان خراسان جنوبی به عنوان استان اول کشوری انتخاب و معرفی شد. همچنین در این مراسم فاطمه ملکی از پرسنل اداره کل حفاظت محیط زیست محیط زیست خراسان جنوبی به عنوان کارمند نمونه استانی معرفی و لوح تقدیر توسط معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به ایشان اهداء شد.

 

 

کد خبر 1220457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha