۳۰۰ میلیارد تومان پروژه در خوسف افتتاح و کلنگ زنی شد

فرماندار خوسف گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان خوسف افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدعلی ایمانی امروز (11 مهر) در شورای اداری شهرستان خوسف، اظهار کرد: اقدامات خوبی در شهرستان خوسف انجام شده است، در شش ماه گذشته 300 میلیارد تومان پروژه در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه دولت سیزدهم با ریل گذاری های جدید «احیای رویکرد انقلابی، مردم محوری، عدالت محوری و مبتنی بر اسلام رحمانی» مصمم است با استفاده از ظرفیت های داخلی تحول اساسی در کشور ایجاد کند، افزود: در راس همه مجموعه ها، مقام معظم رهبری با جهاد حیثیت، پای کار کشور هستند، که نمونه آن در مدیریت بیماری کرونا است، معاندین موفقیت های موجود و نتایجی که از رویکرد جهادی حاصل شده را برنمی‌تابند و مدام سنگ اندازی می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه مردم همواره هوشیار هستند، گفت: باید به بینش و بصیرت کافی برسیم چرا که اگر به چیزی که می گوییم اعتقاد نداشته باشیم نمی توانیم دست یابیم، مردم همواره در میدان بوده اند و می‌طلبد مسئولان بصیرت کافی در خصوص جهاد تبییین داشته و آن را سرلوحه کار خود داشته باشند.

 

ایمانی تصریح کرد: دستگاه های اداری به ویژه نهادهای فرهنگی مکلف هستند دستاوردهای نظام را تبیین و منتشر کنند، چرا که انقلاب ما که انقلاب فرهنگی و مبتنی بر آموزه های است و حوزه سیاست، اقتصاد و ... را متحول کرد.

 

وی گفت: نسل جدید از گذشته انقلاب بی خبر است و باید دستاوردهای سیاسی را برای کودکان و نوجوانان تشریح کنیم؛ ما اکنون از استقلال و خودکفایی برخوردار هستیم و در نظام بین‌الملل حرفی برای گفتن داریم و دشمن جرات ندارد به درخت تنومند انقلاب ضربه بزند که برای ادامه روند نیاز به مدیریت جهادی و تفکر بسیجی داریم.

 

فرماندار خوسف ادامه داد: این رویکرد را باید در خنثی کردن توطئه های دشمن تقویت کنبم، رهبر انقلاب وظیفه جهاد کبیر را مطرح کردند تا نقشه دشمن را بدانیم و اقدامات فعالانه از سوی ما صورت بگیرد تا اقدامات دشمن در نطفه خفه شود.

 

وی با بیان اینکه کار جهادی و میدانی نیاز به دستورالعمل و بخشنامه ندارد، افزود: مدیریت جهادی ساعت ادارای نمی‌شناسد چرا که چاره ای نداریم و باید از تمام ظرفیت خود استفاده و مشکلات را اولویت بندی کنیم.

 

وی در ادامه بر حضور الزامی مسئولان در جلسات تاکید کرد و گفت: عملکرد نامطلوب گذشته مشکلات موجود را ایجاد کرده است و برنامه ها باید با رویکرد فرهنگی است.

 

فرماندار خوسف گفت: اهانت به مقدسات که اخیرا آن را شاهد بودیم نشان از کم کاری مسائل فرهنگی و غفلت از فضای مجازی است لذا در راستای سواد رسانه ای باید برنامه ریزی صورت بگیرد.

 

وی ادامه داد: اغتشاشات اخیر ناشی از بی توجهی ما به مسائل فرهنگی بوده است و باید برای جلوگیری از اتفاقاتی همانند اعتراضات اخیر موارد پیش بینی و پیشگیری را مد نظر داشته باشیم، رعایت موارد امنیتی در دستگاه های اداری بسیار مهم هستند.

 

فرماندار خوسف با اشاره به وسعت زیاد و جمعیت کم شهرستان خوسف، گفت: این شهرستان در جذب اعتبارات رتبه پایینی دارد لذا جذب اعتبارات استانی و ملی باید در دستور کار مسئولان باشد.

 

 

 

 

کد خبر 1220489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha