اجرای ۲۲۰ پروژه شاخص در مناطق شهر شیراز

امین گفت: تا پایان سال ۱۴۰۴ شاهد اجرای ۲۲۰ پروژه شاخص در مناطق یازده گانه شهر شیراز خواهیم بود و پروژه های عمرانی شهر شیراز با تاکید بر مسئله محوری و بر اساس اولویت بندی اجرا خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمد امین، امروز دوشنبه (11 مهر) در نشست خبری با خبرنگاران گفت: تا پایان سال ۱۴۰۴ شاهد اجرای ۲۲۰ پروژه شاخص در مناطق یازده گانه شهر شیراز خواهیم بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز افزود: پروژه های عمرانی شهر شیراز با تاکید بر مسئله محوری و بر اساس اولویت بندی اجرا خواهند شد و  در مناطق شیراز، پروژه های شاخص شناسایی و احصا شده اند و ۵۰ پروژه شاخص تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید.

وی اضافه کرد: برای تکمیل پروژه های بزرگ مقیاس در حوزه عمرانی که شامل 71 پروژه است به پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و  اجرای پل روگذر «حضرت احمد ابن موسی (ع)»، تقاطع «نواب صفوی»، پروژه زیر گذر «گویم» و کمربندی ۵۵ متری جنوب شهرک «حافظ» و بزرگراه های «شهید استوار» و «شهید سلیمانی» و «آیت الله حائری» از جمله آنهاست. 

امین با اشاره به مشکل ترافیک در شهر شیراز عنوان کرد: رفع مشکل کمربندی جنوب و جنوب شرق شیراز را در اولویت قرار داده ایم.

وی ادامه داد: احداث ساختمان های آتش نشانی یکی از اولویت های اصلی است و ساخت مجدد و مقاوم سازی هشت ایستگاه آتش نشانی در شیراز در دستور کار قرار گرفته است و ساختمان آتش نشانی شهرک «گویم» تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

امین اضافه کرد: ساماندهی رودخانه های شهر شیراز با هدف اجرای طرح جامع ساماندهی آب های سطحی شهر شیراز، طرح ساماندهی رودخانه «چنار راهدار» و رودخانه خشک هم در دستور کار قرار داده شده است.

 

وی از آماده بودن پروژه پردیس سینمایی «جوان ابنیه» هم خبر داد و گفت:  تاسیسات این پروژه هنوز کامل نشده و امیدواریم تا پایان سال جاری عملیات اجرایی این پروژه اتمام و به بهره برداری برسد. 

کد خبر 1220570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha