پایگاه های بسیج استان فعالیت های برجسته ای دارند

حیدری گفت: پایگاه های مقاومت بسیج استان فعالیت های برجسته و مطلوبی در حوزه های مختلف دارند که می تواند برای جوانان و نوجوانان جذاب باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، «غلامعلی حیدری» در بازدید از غرفه های پایگاه های بسیج به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بسیج شجره طیبه است و فرصتی پیدا شد که امروز از ۴۰ پایگاه اسوه و نمونه در دو بخش خواهران و برادران بازدید شود.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این نمایشگاه پایگاه هایی که انتخاب شدند فعالیت خوب و برجسته ای در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سازندگی، محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال خانگی و فرهنگی از خود ارائه کردند که بسیار ارزشمند و جذاب است.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نوآوری و جذابیت فعالیت های بسیجیان نقش مهمی در جذب جوانان و نوجوانان دارد.

 

حیدری افزود: برگزاری این نمایشگاه نتیجه خوبی داشته و جمعیت قابل توجهی جذب شده است و می طلبد تا چنین فعالیت های تداوم داشته باشد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کارهای فرهنگی موثر و جذاب بسیجیان مورد حمایت قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: با برگزاری نمایشگاه ها، علاوه بر اینکه رقابت خوبی بین پایگاه های بسیج ایجاد می شود بلکه زمینه برای تبادل تجربیات و توسعه و ترویج فعالیت های برجسته و موثر فراهم می شود.

 

کد خبر 1220604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha