حفظ و تأمین امنیت خط قرمز دستگاه قضایی است

رجبی گفت: دستگاه قضایی استان تمام قد از مدافعان امنیت استان که برای تامین امنیت جامعه در حال مقابله با اغتشاشگران هستند و به برخی از آنها نیز آسیب های جدی وارد شده، حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین، «حسین رجبی» در آیین تجلیل از مدافعان امنیت استان بیان کرد: برای امنیتی که امروز در داخل کشور حاکم است خون صدها شهید به زمین ریخته است و به همین خاطر حفظ و تأمین امنیت در تمامی حوزه ها خط قرمز دستگاه قضایی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی کشور است.

 

دادستان قزوین افزود: طی روزهای اخیر عده ای فریب خورده تحت تاثیر هیجانات و تحرکات معاندین و بدون هیچ هدف مشخص و مطالبه منطقی به خیابان ها آمدند و با تخریب اموال عمومی، شخصی و اقدامات آشوبگرانه امنیت جامعه را خدشه دار کردند، بنابراین اجازه نخواهیم داد که این عده قلیل بخواهند با موج سواری و جهت گیری از دشمنان شرایط عمومی جامعه را ناآرام کنند.

 

وی افزود: در حال حاضر اقدامات اغتشاشگران فراتر از مطالبه گری اجتماعی در حوزه مسائل فرهنگی شده و فقط به تخریب و تحریق اموال عمومی و شخصی و ضرب و جرح نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی می پردازند.

 

رجبی تصریح کرد: در این ایام نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در خیابان ها حضور دارند تا شرایط عمومی جامعه به گذشته بازگردد و همچنان رفتار توام با رافت اسلامی در دستور کار نیروها قرار دارد، اما آشوبگران با انواع سلاح ها و ادوات این حافظان امنیت را مورد ضرب و شتم قرار داده و موجب آسیب دیدگی آنها شده اند.

 

وی اعلام کرد : دستگاه قضایی استان تمام قد از مدافعان امنیت استان که برای تأمین امنیت جامعه در حال مقابله با اغتشاشگران هستند و به برخی از آنها هم آسیب های جدی وارد شده، حمایت می کند.

 

دادستان قزوین توضیح داد: امروزه برخی از سلبریتی ها، ورزشکاران، هنرمندان وغیره که نظام برای آنها هزینه کرده و به مال هنگفت و نام و نشان رسیده اند در صفحات مجازی خود به این اغتشاشات دامن زده و با جوسازی جوانان و نوجوانان را برای ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور تهییج می کنند و این جای تأسف دارد.

 

وی تأکید کرد: به خانواده ها توصیه می کنیم که مراقب فرزندان خود باشند، تا تحت تأثیر جریانات و عناصر فتنه قرار نگیرند و در خیابان ها حاضر نشوند، زیرا در صورت اقدام آشوبگرانه قطع یقین دستگاه قضایی و سایر دستگاه های متولی طبق قانون برخورد خواهند کرد و با تبعات اعمال و رفتار خود را بپذیرند.

 

رجبی در ادامه اظهار کرد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده بسیاری از بازداشت شدگان که فقط تحت تاثیر هیجانات قرار گرفته و در پرونده آنها مورد خاصی وجود ندارد با اخذ تعهد و توجیه آزاد شده اند، اما با مسببین و عناصر سرکرده که رهبری اغتشاشات را در خیابان ها و فضای مجازی عهده دار بودند، هیچ مماشاتی نخواهیم کرد و برخورد سخت قانونی در انتظار آنها است و برای آنها اشد مجازات را از دادگاه خواستار خواهیم شد.

 

وی خاطرنشان کرد: به تعبیری پرچمی که با خون شهیدان برافراشته شده است، با آتش عده ای فریب خورده، وطن فروش و خارج نشین پایین نخواهد آمد و اجازه نخواهیم داد که ضربه ای به پایه های مستحکم نظام وارد کنند و قطع یقین مردم بصیر ایران اسلامی این فتنه دشمن را هم خنثی خواهند کرد، تا خاری در چشم معاندین نظام شود.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از چند نفر از نیروهای مدافع امنیت استان قزوین که در ایام اغتشاشات دچار جراحت و آسیب دیدگی شده بودند، با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1220613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha