نمایش توانمندی های کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری در جشنواره پایگاه های اسوه

کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری توانمندی های خود را در نمایشگاه و جشنواره انتخاب و معرفی پایگاه های اسوه در معرض دید عموم قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری توانمندی های خود را در نمایشگاه و جشنواره انتخاب و معرفی پایگاه های اسوه در معرض دید عموم قرار دادند.

 

نمایشگاه و جشنواره انتخاب و معرفی پایگاه های اسوه با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، مسئولین ارشد استانی، خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در فرهنگسرای بزرگ ارشاد شهرکرد افتتاح شد.

 

در این نمایشگاه که مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نیز حضور داشت دستاوردها و توانمندی های کانون های فرهنگی هنری شرکت کننده برای حاضران در این نمایشگاه معرفی شد.

 

کانون های فرهنگی هنری حضرت زینب کبری (س) مسجد جامع دهستان مرغملک، «شهدا قشقایی» مسجد حضرت سید الشهدا (ع) شهر نقنه، کانون فرهنگی هنری «حضرت معصومه (س)» مسجد جامع دهستان چم چنگ و «منتظران نور» مسجد حضرت سید الشهدا (ع) روستای وانان در این نمایشگاه محصولات، دستاوردها و توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.

 

چهارمین نمایشگاه طرح اسوه در راستای ارزیابی پایگاه های نمونه و اسوه بسیج طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ بین پایگاه های مقاومت بسیج تمامی شهرستان های ۱۰ گانه استان چهارمحال و بختیاری در هفته مقاومت برگزار شده و ۳۴ پایگاه اسوه از حوزه های مقاومت بسیج شهرستان های مختلف به نمایشگاه استانی امروز راه یافته اند.

 

گفتنی است: در این نمایشگاه تعداد ۱۷ غرفه از پایگاه برادران و ۱۷ غرفه از پایگاه خواهران و ۶ غرفه مخصوص کانون های اقشاری بسیج به عنوان اسوه در نمایشگاه حضور دارند.

 

خاطرنشان می شود: حضور ۶ کانون فرهنگی هنری مساجد در این نمایشگاه و برپایی غرفه توانمندی های مساجد در کنار پایگاه های بسیج در راستای هم افزایی و تقویت، وحدت و انسجام مطابق با قوانین رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۱۹ مهرماه در خصوص همکاری کانون و بسیج می باشد.

 

کد خبر 1220622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha