پارک‌های بانوان تجهیز می‌شوند/ احداث بازارچه صنایع دستی با مشارکت شهرداری و میراث فرهنگی

مدبرنژاد گفت: با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری بازارچه صنایع دستی ویژه بانوان جهت حمایت از زنان نیازمند در پارک اسکان یاسوج احداث شود.

«عاطفه السادات مدبرنژاد» با تاکید بر لزوم تجهیز پارک‌های بانوان در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: به همراه شهردار از پارک بانوان گچساران بازدید و مقرر شد ایرادات پارک رفع و وسایل ضروری از جمله وسایل بازی کودکان نصب شود، ضمن اینکه سایر وسایلی که در پارک هستند نوسازی و استانداردسازی شود.

 

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده  استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پارک بانوان یاسوج، افزود: به همراه معاونت عمرانی استانداری، شهردار و شورای شهر از پارک بانوان بازدید و مقرر شد شهرداری نسبت به تجهیز پارک و افزایش امکانات و همچنین نوسازی و استانداردسازی زمین‌های بازی و وسایلی که در پارک هستند اقدام کنند.

 

وی از مشخص شدن زمین جهت احداث بازارچه صنایع دستی خبر داد و گفت: در همین بازدید از مکان‌های مختلف برای احداث بازارچه دیدن شد که قرار شد با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری بازارچه صنایع دستی ویژه بانوان جهت حمایت از زنان نیازمند در پارک اسکان یاسوج احداث شود.

کد خبر 1220636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha