مسابقات قرآنی «مدهامتان» فرصتی برای فعالیت بهتر در عرصه رشته های مختلف قرآنی است

محمدیان گفت: برگزاری مسابقات قرآنی «مدهامتان» یک اقدام موثر در حوزه قرآنی به ویژه برای نوجوانان و جوانان با محوریت کانون فرهنگی هنری مساجد است و فرصت برای فعالیت بهتر در عرصه قرآنی و رشته های مختلف قرآنی را فراهم می کند.

رضا محمدیان با ابراز خرسندی از میزبان بودن شیراز برای پانزدهمین مرحله کشوری مسابقات «مدهامتان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: در بحث قرآنی هر کاری کنیم کم است و نسل جدید با مفاهیم و قرائت قرآن و این کتاب الهی باید مانوس تر شوند.

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس افزود: قرآن در پیشبرد زندگی نوجوانان و جوانان و عاقبت بخیری آنها نقش موثری دارد که کمتر به آن توجه شده و نهادهای آموزشی و تربیتی در این راستا باید بیشتر تلاش کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: برگزاری مسابقات قرآنی «مدهامتان» یک اقدام موثر در حوزه قرآنی به ویژه برای نوجوانان و جوانان با محوریت کانون فرهنگی هنری مساجد است و فرصت برای فعالیت بهتر در عرصه قرآنی و رشته های مختلف قرآنی را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: مفاهیم قرآنی و اخلاقی و مفاهیم و اصول زندگی که در قرآن آمده را باید با تفسیر صحیح قرآن و تشویق به تفکر در قرآن در بین نسل جدید ترویج داد.

کد خبر 1220667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha