ویژه برنامه شهادت امام حسن عسگری (ع) و دهه امامت و ولایت در کانون های مساجد برگزار می شود

آمون گفت: ویژه برنامه شهادت امام حسن عسگری (ع) و دهه امامت و ولایت همزمان با آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در کانون های مساجد برگزار می شود.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه شهادت امام حسن عسگری (ع) و دهه امامت و ولایت همزمان با آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در کانون های مساجد برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برپایی آئین سوگواری و عزاداری در مساجد و محلات از مهمترین برنامه های این روز خواهد بود.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: برگزاری برنامه های فرهنگی و تبیین سیره امام حسن عسگری (ع) در بین الصلاتین به همت ائمه جماعات برای اعضای کانون های مساجد نیز از دیگر فعالیت ها است.

 

وی خاطر نشان کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی و فرهنگی به مناسبت شهادت امام حسن عسگری (ع) و دهه امامت و ولایت نیز از دیگر برنامه ها خواهد بود.

 

آمون یادآور شد: همزمان با 9 ربیع الاول آغاز امام حضرت مهدی (عج) و دهه امامت و ولایت نیز ویژه برنامه های تدارک دیده شده تا در خصوص تبیین جایگاه ولایت و فرهنگ انتظار برای اعضای کانون های برگزار شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: تجدید پیمان اعضای کانون های مساجد استان اردبیل با ولایت و زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) از دیگر برنامه های به مناسبت 9 ربیع الاول خواهد بود.

 

آمون افزود: برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و مسابقه های مختلف از دیگر برنامه ها ویژه فعالان کانون های مساجد به همین مناسبت است.

کد خبر 1220708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha