استکبار جهانی در قالب اغتشاشات ایران اسلامی را مورد هدف قرار داده است

زیویار با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد جنگ داخلی در کشور است، گفت: هدف اغتشاشات اخیر ایران اسلامی و دین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فرهاد زیویار» امروز در آیین تشییع پیکر شهید مدافع امنیت « داود عبداللهی» ، اظهار داشت: اغتشاشات اخیر کشور در ظاهر در اعتراض به حجاب است و در واقع برای مقابله با جمهوری اسلامی و دین است.

 

وی با بیان اینکه بصیرت و هوشیاری مردم مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است، افزود: دشمن به دنبال ایجاد جنگ داخلی در کشور است.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه دشمن تجزیه ایران را در سر می پرورد، افزود: در سال های گذشته طرحی برای تجزیه ایران طراحی شد که اصل طرح این بود که ایران قوی و یکپارچه برای نظام غرب و نظام سلطه می تواند مشکل ساز باشد.

 

وی با بیان اینکه دشمنان از ایران قوی هراس دارند، خاطرنشان کرد: دشمن با تحریم، توطئه، دسیسه های متعدد، ایجاد جنگ در کشورهای منطقه و در نهایت ایجاد ناآرامی در داخل کشور و اجرای اهداف شوم قصد تجزیه ایران اسلامی را دارد.

 

زیویار حجاب، بدحجابی و آزادی زمینه آغاز ناآرایمی بود، افزود: تخریب اموال عمومی و خسارت به بیت المال به همگان ثابت کرد دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی برنامه زیزی کرده است.

 

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: ایجاد هرج و مرج و ناامنی در کشور مانند سایر کشورهای منطقه از اهداف دشمنان است.

 

وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمن ایجاد جنگ داخلی در کشور است، گفت: دشمن با حجاب، آزادی و زن با استفاده از شبکه های ماهواره ای و مجازی احساسات برخی را جریحه دار می کند.

 

زیویار بصیرت و هوشیاری مردم را بستر خنثی سازی توطئه های دشمنان دانست و گفت: ساختار نظام سیاسی کشور محصول صدها سال مبارزه با استعمار است و نسل ها بوجود آورنده ایران اسلامی است و نسل سال ۵۷ انقلاب اسلامی را تکمیل کرده است و خون شهدا ادامه دهنده راه انقلاب است و توطئه دشمنان نقش برآب خواهد شد.

 

پیکر پاک سرهنگ دوم شهید "داود عبداللهی"  فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان مریوان که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسید امروز در خرم آباد تشییع و در زادگاهش روستای بسطام شهرستان سلسله به خاک سپرده شد.

 

هفته گذشته هم شهید» فرید کرم پور» از مدافعان امنیت اغتشاشات اخیر که در رباط کریم به دست اغتشاشگران شهید شده بود در خرم آباد تشییع و خاکسپاری شد.

کد خبر 1220717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha