سخنان حکیمانه رهبری فصل الخطاب مسائل کشور است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ضمن تاکید بر اینکه سخنان حکیمانه رهبری فصل الخطاب مسائل کشور است، گفت: جوانان، دانشجویان و دانش آموزان حقیقتا مرز بین انتقاد و اعتراض را علیرغم تلاش دشمنان تشخیص دادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،‌ محسن زنگنه در ادامه جلسه علنی امروز سه شنبه(۱۲مهر)  مجلس شورای اسلامی در تذکری ضمن تشکر از سخنان حکیمانه، مدبرانه و به هنگام رهبر معظم انقلاب که همیشه فصل الخطاب مسائل کشور بوده است، گفت: از خداوند متعال نیز به جهت وجود این رهبر عزیز تشکر می کنم و قدردان هستیم، این مسئله ضمن آنکه قلوب همه مردم را همان طور که رهبر عزیز گفتند جریحه دار کرد اما حقیقتا به ملت، جوانان، دانشجویان و دانش آموزان ایران اسلامی باید تبریک گفت که مرز بین انتقاد و اعتراض را با وجود اقداماتی که توسط دشمنان خارجی از جایی به بعد مدیریت شد تشخیص دادند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس اظهار کرد:  علیرغم همه خواب هایی که دشمنان دیده بودند به حول و قوه الهی این مسیر با بصیرت مردم عزیز مرتفع شد.

 سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نیز در این رابطه گفت:  بیانات حکیمانه روز گذشته رهبر فرزانه انقلاب، همه ابعاد مسئله را به خوبی بیان  کرد و آرامش به جامعه برگشت، امت بزرگ ایران خط و مسیر خود را از اغتشاشگران جدا کرد و جدا می کند و همه مسئولان نیز در این راستا حرکت می کنند.  

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر اظهار کردبرخی خواص که متاسفانه بدون بررسی و بدون روشن شدن موضوع، عجولانه موضع گیری کرده و جامعه را تحریک کردند، مواضع خود را نسبت به کسانی که جزو معترضان نبودند و اغتشاشگر بودند، اصلاح کند.

وی خاطر نشان کرد: همانگونه که همه مسئولان گفتند اعتراض مسیر خود را دارد و آشوب، ایجاد ناامنی، آسیب به اموال عمومی مسیر دیگری است که از خارج از کشور خط می گیرد و گروه های معاند پیگیر آن هستند، خواصی که در این مسیر عجولانه نظر دادند، طبق فرمایش آقا مواضع خود را اصلاح کنند.

کد خبر 1220732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha