نشست "جهاد تبیین در جنگ روایت ها" در رشت برگزار شد

نشست "جهاد تببین در جنگ روایت ها " امروز( ۱۲ مهر) با حضور اصحاب رسانه در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار « محمد عبدالله‌پور » امروز (سه شنبه، ۱۲مهر) در نشست "جهاد تبیین در جنگ روایت ها" که در رشت برگزار شد اظهار کرد: افرادی که در اغتشاشات اخیر گیلان دستگیر شدند مشروبات الکی مصرف کرده بودند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ملت ایران در مقابل فتنه‌ها و حوادث های مختلف سربلند شده‌ و توانسته خود را حفظ کند گفت: هم‌اکنون از نظر امنیتی بر اوضاع مسلط هستیم و شناسایی و دستگیری‌های انجام شده نیز با کمک فراجا انجام شد. لذا به کسی اجازه نمی‌دهیم که سد راه انقلاب اسلامی شود و تمام موانع را پشت سر می‌گذاریم.

 

وی از دستگیری لیدرهای اغتشاشات در گیلان خبر داد و افزود: اکثر دستگیرشدگان از طبقه متوسط به سمت ضعیف و با مشکلات عدیده خانوادگی بودند که مواد مخدر هم مصرف می‌کردند.

 

عبدالله‌پور تصریح کرد: بسیاری از دستگیرشدگان در اتفاقات سال ۹۶ و ۹۸ شرکت نداشتند و اراذل و اوباش دستگیر شده نیز شناسنامه‌دار نبودند و می‌توان گفت همه کسانی‌که به اموال مردم و دولت در گیلان آسیب رساندند، دستگیر شدند حتی آنان که به اغتشاشگران جا و مکان دادند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

 

وی به ویژگی‌های اغتشاشات اخیر اشاره کرد و افزود: اکثر این افراد، آموزش دیده و تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته بودند تا جایی‌که به این افراد یاد داده بودند که وقتی دستگیر شدند چه بگویند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اکثر اراذل و اوباش مسلح به سلاح سرد بودند تصریح کرد: در روزهای نخست، برخی خانم‌ها بیشتر میدان‌داری می‌کردند و شعارشان کشف حجاب بود اما روزهای بعد صحنه تغییر کرد و برخی جوانان هیجان‌زده دهه هشتادی‌ وارد صحنه شدند.

 

وی ادامه داد: برخی دستگیرشدگان هم در اعتراف‌هایشان می‌گفتند مسئله‌ حجاب به ما ربطی ندارد یا حتی اسم مهسا امینی را نشنیده بودند.

 

عبدالله پور با اعلام اینکه جریان معاند سلطنت‌طلب و کانون‌های شورشی نیز جزو عوامل اغتشاش بودند و در جریانات اخیر هشت تیم و کانون شورشی در گیلان دستگیر شدند ابراز داشت: ضاربان ماموران ناجا هم دستگیر شدند.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با این اتفاقات از بین نمی‌رود تصریح کرد: با توجه‌ به حادثه اوکراین، دشمن می‌داند که ایران، چین و روسیه در این شرایط اهدافی دارند به همین‌دلیل دشمن، روسیه را درگیر جنگ کرد و برای چین هم نقشه دارند و به‌دنبال تجزیه ایران هستند.

 

عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: دشمن برای ما نقشه داشت اما خودشان آسیب دیدند تاجایی‌که اکنون تمام تجزیه‌طلب‌های نزدیک مرز کشورمان که علیه نظام اسلامی اقدام می‌کنند باید خلع سلاح شوند.

کد خبر 1220790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha