جوانی جمعیت اولویت مهم/ تجهیز بیمارستان های دولتی با بیش از ۱۰ هزار تخت

کریمی با بیان اینکه بیمارستان های دولتی به بیش از ۱۰ هزار تخت مجهز شد گفت: اولویت گیلان بعد از تجهیز بخش بهداشت و درمان، جوانی جمعیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سعید کریمی» امروز (سه‌شنبه، ۱۲ مهر ) در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان که در سالن اجتماعات مرکز درمانی الزهرا(س) رشت برگزار شد اظهار داشت: فداکاری کادر بهداشت و درمان در ایام بحران کرونا ویروس ستودنی است.

 

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه استان گیلان از استان‌های با درگیری بالا بود لذا از فداکاری و از خودگذشتگی همه کادر بهداشت و درمان استان سپاسگزاری می‌کنم گفت: نخستین اولویت توسعه بخش دولتی بهداشت و درمان است و این بخش بایستی تقویت شود و در این راستا تجهیزات مورد نیاز به استان بایستی وارد شود تا بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی استان تقویت شوند.

 

وی با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت به بخش دولتی کشور افزوده شده است، افزود: از نظر وزارت بهداشت، بخش دولتی و خصوصی هر دو باید رشد کنند اما در گیلان اولویت با بخش دولتی است.

 

کریمی دومین اولویت استان گیلان را سالمندی و جوانی جمعیت عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: همه افراد مرتبط با این حوزه باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند تا استان گیلان به سمت جوانی جمعیت پیش رود.

کد خبر 1220800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha