بهره برداری از ۲۱۰۰ واحد مسکن مقاوم سازی شده در سیستان و بلوچستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت : به مناسبت هفته روستا و عشایر ۲۱۰۰ واحد مسکن روستایی مقاوم در استان به بهره برداری می رسد.

بیک مداح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: در سال جاری 11 هزار و 500 واحد روستایی مقاوم سازی شده در استان توسط بنیاد مسکن احداث میشود که 2100 واحد از این تعداد در هفته عشایر و روستا افتتاح خواهد شد .*
 

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان یادآور شد: این واحدها با استفاده از تسهیلات یکصد میلیون تومانی در قالب طرح ملی مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی احداث میشوند که با احتساب این تعداد *نرخ مقاوم سازی در استان به 55 درصد می‌رسد.

وی همچنین گفت : براساس طرح ملی مقاوم سازی مسکن روستایی * تا سال 1410 تمامی ۲۷۱ هزار واحد مسکونی روستایی در استان نوسازی و دارای استانداردهای لازم خواهند بود *.

 

 بیک مداح مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان ، *همچنین از افتتاح 4 طرح هادی روستایی با اعتبار 8 میلیارد و 600 میلیون تومان در هفته روستا و عشایر خبر داد و گفت : این طرح ها شامل 26650 متر آسفالت روستایی در روستاهای عادل آباد زاهدان ، سنچولی زهک ، قادر آباد خاش و شکر آباد در میرجاوه است  .

کد خبر 1220832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha