نیروی انتظامی حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

الهی، نیروی انتظامی را حافظ دستاوردهای انقلاب و خادم ملت خواند و گفت: نیروی انتظامی ادامه دهنده راه شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار «یحیی الهی»، امروز(12مهر)، در مراسم تشییع پیکر پاک شهید داوود عبداللهی، با تبریک و تسلیت شهادت مدافعان امنیت، سبزپوشان نیروی انظامی و خادمان ملت، اظهارداشت: نیروی انتظامی حافظ جان و مال، ناموس و دستاودهای انقلاب اسلامی است.

 

فرمانده انتظامی لرستان افزود: امروز برای دومین بار با تشییع پکیر مدافع امنیت، شهید«داوود عبداللهی»، استان ما به عطر شهدای مدافع امنیت عطرآگین می شود.

 

رمز ماندگاری و استقامت ما  به برکت خون شهدا است

 

ندری، هم رزم شهید «داوود عبداللهی»، در ادامه عنوان کرد: شهدا افتخار ما هستند و قدرت، عزت، غرور، شوق، آرامش و آسایش ما و همچنین رمز ماندگاری و استقامت ما همه از برکات خون پاک شهدای عزیز انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و عرصه‌های دیگر انقلاب است.

 

وی افزود: دشمنان قسم خورده و شیاطین ریز و درشت بدانند ما ملت ایران بر سر عهده و پیمانی که با خدا بسته‌ایم هستیم، لحظه‌ای سستی و رخوت به خود راه نمی‌دهیم، بلکه بهتر و بیشتر از گذشته آماده و هوشیار هستیم.

 

ندری بیان کرد: آنان که در راه خدا شهید شدند مانند شهید «عبدالهی» کاری حسینی کردند، ما که مانده‌ایم کاری زینبی خواهیم کرد.

 

هم رزم شهید «داوود عبداللهی»، با ااشاره به اینکه قرآن می‌فرماید: در میان مؤمنان مردانی بر سر عهد و پیمانی که با خدا بسته‌اند صادقانه ایستادند، یادآور شد: بعضی از آنها مانند شهید «داوود عبدالهی» پیمان خود را همچون شهدا به آخر بردند و در راه خلق خدا شربت شهادت نوشیدند، بعضی دیگر در انتظار هستند و هرگز بر عهده و پیمانی که با خدا بسته‌اند پشیمان نیستند.

 

کد خبر 1220858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha