اجرای طرح آموزشی «استحکام» از سوی مؤسسه مهد قرآن

اولین دوره آموزشی ارتقاء سطح تلاوت حافظان «استحکام» ویژه حافظان کل عضو مؤسسه مهد قرآن از سراسر کشور به صورت غیر حضوری برگزار شد.

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف،«محمود کریمی»، معاون آموزش مؤسسه مهد قرآن ضمن بیان اهداف، محتوا و اجرای این طرح آموزشی در مؤسسه گفت: اولین دوره آموزشی ارتقاء سطح تلاوت حافظان “استحکام” ویژه حافظان کل عضو مؤسسه مهد قرآن از سراسر کشور به صورت غیر حضوری برگزار شده است .

 

وی ادامه داد: این رویداد آموزشی در راستای آمادگی حافظان کل برای شرکت در چهاردهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر و تفسیر “ترنم وحی” ۱۴۰۱ با حضور ۱۲۰ قرآن آموز از شعب و کانون های مهد قرآن از سراسر کشور اجرا گردیده است .

 

بنا بر این گزارش آقای کریمی یادآور شد با انجام برنامه ریزی های بعمل آمده این طرح آموزشی با تدریس دکتر محمدرضا آنیت کارشناس تخصصی علوم قرآنی طی ۱۶ جلسه به صورت غیر حضوری از خرداد ماه تا پایان مرداد ماه سال جاری به اجرا درآمده است . یادآوری می شود حافظان کل قرآن عضو مهد قرآن      استان های اصفهان (برخوار- درچه) ، تهران ، خراسان رضوی (کاشمر) ، خوزستان (شوش) ، فارس (شیراز) ، گیلان (رشت) ، مازندران (بهشهر) ، مرکزی (اراک) ، یزد ، قزوین و گلستان (مینودشت) شرکت داشته اند . خاطر نشان می گردد بیان نکات تجویدی ، صوت و لحن و ارتباط آن با حفظ ، وقف و ابتدا و بیان صحیح حروف از جمله موارد آموزشی طرح “استحکام” بوده است .

 

این گزارش می افزاید برای شرکت کنندگان ، گواهینامه حضور در دوره آموزشی استحکام از سوی دفتر مرکزی مؤسسه مهد قرآن صادر شده است

کد خبر 1220862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha