طلاب باید متخلق به اخلاق نیکو باشند

طالب زاده با بیان اینکه طلاب باید متخلق به اخلاق نیکو باشند، گفت: پایبندی به اخلاق مداری از جمله اولویت های تعاملات درون سازمانی است که باید برای جلب رضایت مراجعین به حوزه مورد توجه همگان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، فاطمه صغری طالب زاده، امروز(۱۲مهر) در اولین نشست هفتگی معاونان پژوهش مدارس علمیه خواهران مازندران، جهت عملیاتی شدن مباحث پژوهشی و تعامل و هم افزایی بهتر و بهره برداری از نظرات مدیران و معاونین این مدارس، که تحت عنوان نحوه و افزایش تعاملات درون سازمانی برگزار شد، اظهار کرد: اولین پیش نیاز در تعاملات این است که باید مهارت کار گروهی را بین خود افزایش دهیم.


مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س) ساری ادامه داد: راه های ارتباطی متفاوتی برای بهبود تعاملات بین همکاران از جمله، ایجاد بحث های علمی مناسب، برگزاری جلسات متعدد در زمانبندی و روز مشخص جهت تعامل و بیان بدون ترس نظرات و انتقادات سازنده، برگزاری اردو های فرهنگی، مهمانی خانگی فصلی و دورهمی های صمیمی، دریافت و ارائه بازخورد در همان لحظه و تشویق کارکنان توسط مدیر براساس عملکرد آنان وجود دارد. 

 
وی در ادامه بر افزایش تعاملات بین همکاران تاکید کرد و گفت: افزایش تعاملات درون سازمانی، راهکاری موثر برای کمک به پیشبرد اهداف و ایجاد فضایی سالم و بانشاط است؛ زیرا تعاملات مثبت بین کارکنان، موجب نشاط و بهبود روحیه کارکنان و درنتیجه رضایت مندی شغلی آنان شده و سلامت روحی و جسمی را نیز افزایش می‌دهد.

 

طالب زاده افزود: استفاده از فناوری های به روز برای افزایش تعاملات درون سازمانی نکته مهمی است و یک مدیر باید در جستجوی راه های جدید برای افزایش تعاملات درون سازمانی باشد.

 

وی با بیان اینکه طلاب باید متخلق به اخلاق نیکو باشند، اضافه کرد: پایبند بودن به اخلاق نیکو و گشاده رویی می تواند در تکریم و رفتار با ارباب رجوع بسیار تاثیر گذار باشد، از این رو، نحوه برخورد و تعامل با مراجعین باید به گونه ای باشد که انرژی مثبت در فضای حوزه پراکنده شود و مراجعه کننده محیطی سرشار از آرامش را احساس نماید.

 

کد خبر 1220877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha